Liebster award

sâmbătă, iulie 21, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hey girls,

    Am primit acest tag de la AguritzaMihaela si Andreea carora le multumesc din suflet ca s-au gandit la mine. 



 Regulile ce trebuie respectate sunt urmatoarele:
1. Postează imaginea Liebster Blog Award
2. Spune 11 lucruri despre tine
3. Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat şi formulează un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi
4. Nominalizează 11 persoane (+ link) care să realizeze acest tag
5. Mergi pe pagina lor şi anunţă-i
6. Nu da tag-ul înapoi!

Sa incepem...
11 lucruri care despre mine...hmmm... presimt ca va fi greu...;))
- Sunt o persoana vesla si agitata;
- Iubesc soarele, dar vara aceasta caut umbra si racoare;
- Visez la o vacanta exotica;
- Imi plac toate culorile, nu am o preferata;
- Imi place sa gatesc dar nu am timp sa ma ocup de mancaruri foarte complicate;
- Adesea am nevoie de idei pentru cina pentru ca raman in pana ;))
- Datorita faptului ca vreau sa fac foarte multe lucruri intr-o zi pentru a nu simti ca a trecut degeaba mi se pare mereu ca sunt in criza de timp;
- Imi plac foarte mult fructele;
- Am o lista luuunga cu carti pe care doresc sa le citesc;
- Imi plac mult serialele si sunt fan no.1 Vplay (sa speram ca problema lor va fi remediata);
- As vrea sa am un catel.

Intrebarile  Aguritzei ...si raspunsurile mele:
1. Defineste ce inseamna pentru tine "dragostea".
Dragostea inseamna tot. Nu cred ca exista persoana care sa poata trai fara dragoste, oricare ar fi felul ei. Mereu am considerat ca pentru a fi fericit trebuie sa fi inconjurat de oamenii pe care ii iubesti.
2.Daca ai fi primar ,care ar fi primele lucruri care le-ai face?
Sincera sa fiu, sunt o admiratoare a Dlui Klaus Johannis, as face tot ce a facut el pentru Sibiu.:)
3.Cum arata in opinia ta o "femeie frumoasa"?
Frumusetea vine din interior. O femeie care are la ea un zambet, o vorba buna si incredere in ea este o femeie frumoasa.
4. Care este opinia voastra in legatura cu democratia din zilele noastre.
Sincera sa fiu, am evitat mereu sa discut astfel de probleme pentru ca ma enervez. Din pacate nu sunt multumita de aspectele politice, juridice si economice din Romania...
5.Care este motto-ul tau in viata.
"Say good words. Think good thoughts. Do good deeds." - incerc sa il respect cat mai mult posibil.
6.Regreti ca ai facut ceva si ti-a parut rau? Sau ca nu ai facut pana acum..
Nu regret nimic din ce am facut pana acum. Probabil veti rade...regret ca nu am mers la cursuri de dans in facultate, cand aveam atat de mult timp la dispozitie, pentru ca mereu am admirat perosanele care stiu sa danseze salsa, tango, etc. etc. ;))
7.Ai secrete care nu le stie nimeni? Ne poti zice macar unul mic ? :)
Cand eram mai tinerica, seara mi-am lasat un urs gigant in pat si fugit la disco...deznodamantul...am fost prinsa si pedepsita :))))
8.Ce inseamna familia pentru tine? 
Familia este importanta pentru mine, chiar daca nu locuiesc acasa, doresc sa le am mereu aproape de mine si  in fiecare dimineata vorbesc la telefon cu mama si bunica mea :)
9.Esti mamica? Daca da ,spune-ne care sunt schimbarile de cand esti mamica ,iar daca nu cum crezi ca ti-ar schimba viata un copil?
Nu sunt inca mamica. Era un citat in Eat, pray, love - "Un copil este ca un tatuaj pe frunte" , iti schimba radical viata, nu stiu daca m-as descurca, sincera sa fiu.
10.Urasti pe cineva?De ce?
Nuuu...este un sentiment prea urat. Daca cineva imi displace prefer sa intrerup legatura u el, iar amintirile urate sa ramana blocate undeva unde sa nu le mai gasesc.
11.Cum crezi ca vei fi la 79 de ani? :)
Asta da intrebare inedita. ;)) Intr-o croaziera cu al meu batranel dansand tango. :))) In cazul in care mai traim si ajungem sa ne pensionam, pentru ca probabil vom fi la birou asteptand weekendul avand in vedere nenumaratele modificari legislative.:))))

Intrebarile primite de la Mihaela...si raspunsurile mele:
1. Care este cel mai scump obiect vestimentar din garderoba ta?
Sincera sa fiu in ultima perioada nu am mai investit in haine pentru ca am avut alte prioritati. Nu pun pret pe eticheta, iubesc toate obiectele vestimentare care imi apartin.
2. Esti de acord cu dietele sau preferi o alimentatie sanatoasa?
Eu personal incerc sa la combin, incerc sa mananc cat mai sanatos posibil dar o zi in care sa mananc doar fructe/legume (asta inseamna dieta pentru mine)nu strica niciodata. Nu am tinut pana acum o dieta stricta, nu cred ca as putea sa o respect.
3. Care este cea mai frumoasa surpriza din viata ta?
La 14 ani, am catigat la revista Povesti adevarate daca nu ma insel, la concursul de integram 400 lei (4 milioane pe atunci). A fost super, extra, mega mi-am inaugurat buletinul cu brio. :)
4. Preferi cazarea la cort sau hotel, pensiune etc.?
Am imbatranit... prefer cazarea la hotel sau pensiune, acum aleg confortul. :)
5. Intr-o relatie, preferi sa conduci sau te lasi condusa?
Sunt in zodia Leu...ce sa mai spun...pentru a existat echilibru trebuie sa le alternezi.
6. In ziua de astazi considri eficienta absolvirea unei facultati?
Da, ca sa intri "in randul lumii". Altfel...nu stiu...Prefer sa nu intru in detalii deoarece sunt cam dezamagita de sistem, dar e al nostru, ce sa-i facem?
7. Crezi in dragoste la distanta?
Da, de ce nu? Daca exista "acel ceva" distanta nu ar trebui sa fie un impediment iar solutii se pot gasi oricand.
8. Cum crezi ca ar trebui sa decurga o zi relaxanta din viata ta?
Cafea in aer liber, mic dejun copios, spa, masaj, frappe, pranz, spa , piscina, masaj, cina, iesire cu prietenii. Visez...stiu...
9. Unde crezi ca ar trebui sa aiba loc prima intalnire?
Intr-un parc, la o terasa, nu stiu, e vara si imaginatia mea o ia razna.
10. Ce rol au banii in viata ta?
Ma intretin singura, locuiesc in chirie...deci... un rol foarte important.
11. Care este culoarea ta preferata?
Imi plac toate.

Intrebarile primite de la Andreea...si raspunsurile mele:
1. Care este locul vostru preferat pentru vacanță?
Oriunde, locatie exotica sa fie.
2. Ce preferati: piscina sau marea?
Ador apa, nu am pretentii.
3. Ce carte sau film v-a impresionat cel mai mult? V-ați regăsit în ea/el?
Am foarte multe carti si filme care m-au impresionat, v-as plictisi daca le-as enumera dar filmul in care m-am regasit, mai ales in prima sa parte este "Devil wears Prada", da, da stiu ca veti rade, dar exact asa ma simteam la jobul anterior, nu am prins perioada in care sa "stralucesc" pentru ca dupa 3 luni mi-am dat demisia :))) Imi doresc enorm sa citesc si cartea. Trebuie sa o am!
4. Unde vă vedeți peste 10 ani?
Sincera sa fiu, nu stiu. Vreau sa fiu fericita, iar daca voi fi fericita inseamna ca am ajuns unde trebuie.
5. Ați dori să schimbați ceva la viața pe care o duceți în prezent? Ce anume?
Nu doresc sa schimb nimic, imi place viata mea. Daca doresti sa schimbi ceva, nu te impiedica nimeni sa o faci.
6. Cum ar trebui să fie, pentru voi, bărbatul perfect?
Punctual, inteligent, sa aiba simtul umorului, etc. etc.
7. Ce fel de job preferați: unul în care să faceți cam același lucru în fiecare zi sau unul care să implice spiritul creativ? De ce?
Sunt o persoana creativa(sau cel putin asa cred eu ), deci mi-ar place sa am un job in care sa fiu implicata trup si suflet.
8. Care este cel mai mare regret pe care îl aveți?
Nu regret nimic din ce am facut pana acum.
9. Ce va bucură cel mai mult până acum?
Ma bucur ca sunt sanatoasa, la fel si familia mea, am un prieten care ma sustine/suportasi ma accepta asa cum sunt. Nu am motive care sa nu ma bucure.
10. Ce anume vă face să postați în blogosferă?
Review-uri ale produselor care le folosesc, manichiura, machiaj- sper sa imbogatesc aceasta rubrica, locuri in care am fost.
11. Ați dori să puteți trăi cel puțin o zi viața altcuiva? Pe cine ați alege?
Astazi nu. Astazi doresc sa fiu doar eu, sa ma bucur de ce ma inconjoara si sa merg la Raliul Sibiului :))

Sper ca nu v-am plicitisit cu raspunsurile mele. Am incercat sa nu deviez prea mult de la subiect.
Stiu ca acest tag a circulat mult prin blogosfera asa ca nu voi nominaliza pe nimeni, dar in cazul in care nu l-ati facut, va invit sa raspundeti si voi intrebarilor. :)

Fetelor, va multumesc, inca odata pentru ca v-ati gandit la mine! :)

Kiss Kiss si un weekend de vis!

You Might Also Like

0 comentarii: