Haul...

vineri, iulie 06, 2012 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

     E vineri, weekendul e atat de aproape, iar pe langa acest motiv de bucurie eu vreau sa va impartasesc altul care s-a concretizat zilele trecute.
    De cate ori aud pe cineva ca se intoarce din Germanica, sau am vreo cunostinta care trimite cuiva un pachet “ma lipesc” si eu de ei. Ca de obicei mi-am rugat prietenele sa caute oja Essence si de aceasta data am mai dorit si gelul de dus Balea Lovely Raspberry pe care din pacate nu l-am gasit in DM-urile noastre (fie nu se comercializeaza fie am prins eu o perioada in care nu il aveau pe stoc).
    Ei bine, ca de obicei, eu solicit doua chestiutze micutze pentru a nu incurca omul si iata ce primesc:


Sa le luam pe rand:



-         Gel de dus Balea Jucy Melon – un vis, miroase atat de apetisant …
-         Gel de dus Nivea Double Effect – miroase placut a coacaze (cred)
-         Gel de dus Balea Lovely Raspberry – yumm, inteleg de ce este atat de laudat.


-         Demachiant Maybelline Jade (nu am folosit pana acum dar sunt foarte curioasa);
-         Doua masti de fata Schaebens.



-         Deodorant Nivea Invisible;
-         Unt de corp Balea cu cacao.


-         Oja Essence – Where is the party?
-         Oja Essence – Think Pink.

Asta da surpriza. Ce bine e sa ai prieteni. ;)) Va multumesc mult de tot fetelor pentru ca v-ati gandit la mine si m-ati “aprovizionat” cu mai multe produse decat am solicitat. Ce sa va mai spun, am incercat eu sa le cert pentru cheltuiala suplimentara dar am fost ignorata in totalitate. Nu-i nimic, le voi pregati si eu ceva cand le mai prind si-atunci sa le vad eu pe ele. ;))

Cu ce doriti sa incep testarile? Aveti vreo recomandare?

Kiss Kiss Dee




You Might Also Like

0 comentarii: