Review: Gel de dus Apidermin

joi, iulie 26, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    A venit si randul la "puricat" al celui de-al doilea gel de dus primit spre testare de la Complex Apicol Veceslav Harnaj. Este vorba despre gelul de dus Apidermin, rasfat apicosmetic pentru dus cu laptisor de matca, un gel de dus pentru o piele mereu tanara.



Ingrediente:



Consistenta/culoare:

Ce spun ei:
In rasfatul apicosmetic pentru dus Apidermin® proprietatile antirid ale laptisorului de matca sunt dublate in lupta impotriva imbatranirii timpurii a pielii de uleiul de nuci de macadamia. Laptisorul de matca, o hrana regala, complex de vitamine este cel mai puternic aliat natural in lupta impotriva ridurilor, hidratand pielea si stimuland regenerarea celulara.

Ce spun eu:
- Desi ma repet, doream sa spun din nou ca m-a incantat ideea testarii unor produse care sunt 100% naturale, fara parabeni, fara coloranti, fara conservanti;
- Cred ca toata lumea cunoaste beneficiile laptisorului de matca, iar eu am ales acest gel de dus tocmai datorita lui, ca ingredient principal;
- Cu acest produs am avut o relatie love/hate - cu mirosul sau nu m-am impacat prea bine daaar efectele sale m-au facut sa ignor acest aspect;
- Recunosc, m-am simtit rasfatata, pielea mea era foarte fina dupa dus, o simteam hidratata fara sa mai simt nevoia aplicarii cremei de corp;
- Consistenta sa este destul de lichida, fapt care duce la consumarea destul de rapida a produsului;
- Ambalajul este practic, sistem de inchidere bun, care nu permite pierderea produsului;
- Are o cantitate de 250 ml;
- Poate fi achizitionat din magazine naturiste sau din Boutique-ul online la un pret de 12 lei;
- Termen valabilitate 05.2013.

In concluzie, este un produs care mie mi-a lasat o impresie foarte buna si o piele foarte fina (Si nu doar mie, in perioada in care l-am folosit am fost gazda unei prietene pe care, bineinteles, am rugat-o sa il testeze. Desi initial nici ea nu s-a impacat bine cu mirosul sau, la plecare m-a intrebat unde poate gasi si ea aceste produse.) Daca il recomand? Categoric da. Dupa ce voi mai termina cateva produse din colectia de geluri de dus, cu siguranta voi achizitiona si celelalte 2 sortimente de gel de dus sau cine stie, pana atunci se vor comercializa si creme de dus (buna sugestie, nu?) si atunci ma voi declara 100% multumita.

Voi ati folosit aceste produse? Daca da, ce parere aveti despre ele?

Kiss Kiss Dee

P.S.: Doresc sa le multumesc inca odata celor de la Complex Apicol Veceslav Harnaj pentru ca mi-au oferit posibilitatea de a testa aceste produse.

You Might Also Like

0 comentarii: