Poftiti la...Sibiu Rally 2012?

duminică, iulie 22, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hey girls,

   Aceasta postare nu isi are locul in categoria makeup & beauty...nuuuu...categoric nuuuu. Dar m-am gandit ca poate v-ar face pacere sa vedeti unde am hoinarit ieri. Nu stiu daca mai exista persoane la fel ca mine, probabil ca mai exista, dar ador si filmele cu masini, curse, motoare, sunetul acela grrrrrr, nu are cum sa nu ma impresioneze, asa ca, de 2 ani mergem si noi ca tot sibianu' la raliu. Anul trecut a fost o coincidenta, anul acesta totul a fost planificat de prietenul meu. :)
   Anul acesta la Sibiu a fost a opta etapa a Intercontinental Rally Challenge, etapa a cincea din Campionatul National de Raliuri şi etapa eveniment din FIA European Rally Cup – evenimentul de la Sibiu fiind primul raliu din România înscris în calendarul Challengerului Intercontinental de Raliuri (IRC)  si cred ca si ultimul....
    Am impresia ca noi suntem ca o piaza rea, pentru ca daca anul trecut, proba la care am mers noi a fost anulata din cauza unui motociclist teribilist, anul acesta prima proba a fost anulata din cauza unui incediu...whoaaa. Si asa, am mers noi frumos de la ora 11:30 am cautat locul perfect pentru ca prietenul meu este mai nou pasionat de fotografie (veti vedea in pozele care urmeaza ca se si pricepe ;))) la 12 am vazut cateva masinute dragalase dupa care pe la 13 pauza si pauza si pauza...Pana la urma un domn amabil din staff ne-a spus ca el crede ca a fost anulata proba dar nu stie sigur pentru ca nu le functioneaza statiile, nu au semnal...si isi folosesc telefoanele...suuuper...nu intelegeam eu de ce este atat de mare intervalul dintre startul masinilor. In fine, pe la 14:30 ne spune ca da, a fost anulata proba (nu zau, pe bune?) si ca noua proba va incepe la 16. Ok, bineinteles canu a inceput la 16, ci la 16:30 dar acestea sunt detalii ...
    Aceasta proba a decurs ok, ne-am clatit ochii si urechile, ne-am umplut de praf (ce farmec ar avea un raliu altfel?) si acum va las si cu niste fotografii sustrase de la prietenul meu: :)

Favoritul nostru, Vali Porcisteanu:



O parte din participanti:






Si subsemnata, dupa trecerea unei masini:



    Aceasta a fost experienta raliului 2012, sper ca nu v-am plictisit cu prea multe detalii si bineninteles sper ca v-a placut.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: