LOTD: Fresh Summer

miercuri, iulie 25, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Nu stiu din ce motiv, dar stau foarte prost la capitolul inspiratie in alegerea denumirilor machiajelor pe care le fac in ultima vreme...Dar cred ca mai important este rezultatul decat denumirea, nu?
    Haideti sa va arat ce am "mesterit" , iar pe voi va rog sa imi suneti daca va place:









Produse folosite:
Machiajul ochilor: 
- Baton corector Elf - Apricot Beige;
- Primer Elf - Sheer;
- 2 nuante de fard din paleta Coastal Scents Prism Palette (roz si gablen);
- Fard Ga-De nr 22 - alb;
- Fard pulbere Ga-De nr. 50;
-  Eyeliner Essence - Midnight in Paris.

Machiaj ten:
- BB Cream Miracle Skin Perfector - Garnier - light;
- Blush Oriflame.

Machiaj buze:
- Ruj Oriflame Pover Shine - Clover Haze.

Ce parere aveti? Stiu ca tenul  meu luceste si straluceste, dar am dorit sa va arat aspectul tenului meu dupa aplicarea BB Cream-ului.

Kiss Kiss Dee



You Might Also Like

0 comentarii: