Lovely Blog Award

miercuri, iulie 18, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello girls,

    Alina iti multumesc pentru ca te-ai gandit la mine in momentul in care ai dat mai departe acest premiu. :)
    Later edit:
- Alexandra
- Gabriela
- Alexandra Iancovici
- Fara Miere 
s-au gandit la mine dupa ce am facut acest TAG si le multumesc din suflet de asemenea. 

    Pentru a-mi insusi acest premiu trebuie sa spun 7 lucruri despre mine si sa-l dau mai departe catre alte 15 bloguri.

    Sa incepem:
- Avem un nou membru al familiei ;)) (daca imi urmariti blogul probabil stiti ca am avut un papagal care a evadat si am fost foarte suparata, iar acum am profitat de ziua prietenului meu si i-am facut o mica surpriza) – dragut, agitat si galagios, momentan nu i-am gasit un nume care sa i se potriveasca. 
- De 3 saptamani am descoperit beneficiile namolului (am fost ninja girl la Ocna Sibiu) –yachhhhs la aplicare wooow la curatare; 
- Cred ca voi deveni dependenta de inghetata daca vara va continua cu aceleasi temperaturi; 
- M-am atasat atat de mult de blogul meu, incat ma simt vinovata daca trece o zi si nu postez (ma simt ca si cum l-as fi abandonat); 
- Luna trecuta am invatat ca se poate trai si fara machiaj (din cauza conjunctivitei); 
- Sunt din ce in ce mai pofticioasa si imi e teama ca acest lucru imi va afecta silueta ;)) 
- As vrea sa am mai mult timp liber pentru a face miscare.

Dau mai departe  acest premiu urmatoarelor bloggeritze:

... si tuturor care doresc sa ne impartaseasca, cate ceva inedit din viata lor.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: