Guest post: Impresiile mamei la sfarsitul campaniei Ivatherm

sâmbătă, iulie 07, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hell girls,

    Iata ca a venit momentul in care tragem linie si concluzionam, sfarsitul campaniei Ivatherm: Cate lucruri imparti cu femeile din viata ta?. Astazi, este randul mamei sa va impartaseasca experienta.
    La sfarsitul campaniei organizate de Trender si Ivatherm revin cu o caracterizare generala si impresii pentru fiecare produs Ivatherm pe care il folosesc.


Prima impresie:

- ambalajele celor trei produse,si nu numai, (deoarece am vazut in prospect si alte produse) sunt deosebite,chiar pretioase si te indeamna sa le incerci, doar vazandu-le pe raft;
- culorile alese te trimit in zona curateniei si a puritatii ( alb si albastru ), iar argintiul in zona lucrurilor de valoare;
- am apreciat foarte mult ambalajele in flacon airless deoarece cantitatea utilizata este usor de controlat, dar mult mai important mi se pare faptul ca nu se impurifica continutul si cremele nu se oxideaza; 
- compozitia cu apa termala Herculane care imbogatesc cremele cu antioxidanti si oligoelemente si lipsa parabenilor, sunt elemente ce confera cu certitudine, calitate acestor produse dermato-cosmetice.

Crema de fata anti aging UNA


    Crema de fata anti-aging are o consistenta medie, care se absoarbe foare bine, are un miros discret, ce te face sa te simti in natura, in vacanta.
     Am utilizat crema pe fata, gat si decolteu si rezultate vizibile am remarcat chiar dupa primele utilizari. Pe fata aveam o usoara cuperoza, ce a disparut, ridurile de expresie s-au diminuat vizibil, deasupra buzei superioare ridurile, de asemenea s-au diminuat. 
    Pe gat si decolteu pielea era deshidratata, dar acum, dupa doua saptamani de tratament cu crema si apa termala am remarcat ca este mai ferma si mai neteda.

Crema anti aging contur ochi UNA



    Crema anti-aging contur ochi este o crema usoara care se absoarbe repede, fara miros. Ca rezultat pot spune ca "laba gastei" s-a estompat, cearcanele le mai am ( nu stiu de ce s-au format dar le port de cca.40 ani), totusi eu mai insist si sper ca se vor reduce si acestea.

Apa termala Herculane Ivatherm


    Apa Termala Herculane este o placere sa o folosesti, hidrateaza, tonifica si racoreste in zilele toride de vara. Pot spune ca intr-o asemenea zi, cand am fost si pe la soare si au curs apele pe mine, am dat cu apa termala si au disparut si brobonitele de caldura care imi iesisera. Nu stiu daca este real sau o pura coincidenta, dar nici tantarii nu m-au gasit. Am folosit-o cam de 3-4 ori pe zi. Este minunata!

    Multumesc fiicei mele si companiilor organizatoare care au facut posibila intalnirea cu aceste produse minunate!

    Acestea fiind spuse, impresiile mamei sunt categoric pozitive si am reusit sa obtin mai multe informatii fata de postarea anterioara. Imi pare rau pentru ca nu am avut timp sa fac poze si ambalajelor, care contin foarte multe informatii dar in momentul in care am primit beauty box-ul a trebuit sa ma grabesc si sa i le trimit cu un autobuz pentru a le primi si ea in timp util (puteti sa ma certati). Toate produsele au link-uri catre pagina Ivatherm, in cazul in care doriti mai multe informatii "tehnice", acestea va sunt puse la dispozitie.

    Sper ca v-a placut postarea mamei mele, iar daca da, o voi mai invita. :)

Kiss Kiss si un weekend de vis!
  

You Might Also Like

0 comentarii: