Review: Spray de fata cu efect calmant Amazonia

luni, iulie 30, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Avand in vedere ca de cateva zile canicula ne zapaceste pur si simplu,  astazi doresc sa va prezint unul dintre produsele transmise spre testare de la Oriflame si care mi-a fost prieten de nadejde zilele aceste. este vorba depre Spray-ul de fata cu efect calmant Amazonia.
    Daca l-ati omis in momentul in care cautati ofertele tentante, produsul arata in felul urmator:




Ce spun ei: 
Acest spray de faţă este perfect pentru ca tenul tău să arate plin de sănătate. Extractul din floarea pasiunii, plantă originară din pădurea amazoniană, calmează şi hidratează oferind relaxare pielii. Ia-l cu tine oriunde şi oricând ai nevoie imediată de un antioxidant suplimentar.

Ingrediente:
AQUA, BUTYLENE GLYCOL, GLYCERIN, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, IMIDAZOLIDINYL UREA, SODIUM BENZOATE, PARFUM, CITRIC ACID, SODIUM CITRATE, PROPYLENE GLYCOL, PASSIFLORA INCARNATA EXTRACT.

Ce spun eu:
- In primul rand m-a incantat la acest produs ambalajul, poti sa dozezi singur catitatea pe care doresti sa o aplici si poti sa vezi exact cantitatea consumata;
- De obicei nu ma dau in vant dupa produsele care au miros, dar acest spray are un miros atat de discret si placut incat m-a cucerit;
- Citind instructiunile de folosire am ascultat si l-am luat peste tot cu mine. a fost vedeta biroului in aceste zile deoarece nu am fost singura care s-a bucurat de beneficiile lui calmante;
- La aplicare nu am simtit nici o senzatie de usturime, ci mi-am simtit tenul calmat si racorit (cred ca efectul ar fi fost si mai intens daca as fi tinut produsul in frigider);
- Nu usuca tenul;
- Nu l-am simtit hidratat, dar in aceasta perioada hidratarea trebuie sa vina din interior, trebuie sa consumam multe lichide pentru ca tenul nostru sa arate bine;
- Nu l-am folosit doar pe fata  ci si pe maini, mi-am simtit pielea improspatata si placut parfumata.
- Are o cantitate de 150 ml;
- Pret 20 lei;
- Expira in 12 luni de la deschidere;
- Se comercializeaza prin intermediul reprezentantilor Oriflame.

In concluzie, este un produs racoritor care te poate ajuta sa treci cu bine de zilele caniculare. Are un pret acceptabil si este economic. Daca doriti un produs care sa va calmeze pielea si sa o parfumeze usor, eu recomand acest produs.

Ati folosit produse din gama Amazonia? Ce parere aveti despre ele?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like