Review: Gel purificator pentru spalarea si tonifierea tenului Tea Tree & Rosemary - Oriflame

marți, iulie 24, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    De foarte mult timp ma pregatesc sa va prezint acest produs, dar doar acum i-a venit randul. Cand eram mai tinerica foloseam mereu geluri pentru spalarea fetei, dupa care o perioada am renutat la ele. Nu va pot spune un motiv anume, poate din comoditate sau poate ca mi se parea ca toate imi usuca tenul (datorita faptului ca dupa aplicare nu il hidratam corect).
    Anul acesta, citind prin blogosfera, am vazut multe review-uri pozitive ale Gelului purificator pentru spalarea si tonifierea tenului Tea Tree & Rosemary de la Oriflame si am decis sa il achizitionez. 




Ce spun ei:
Gel 2 în 1, cu extract organic din arbore de ceai şi ulei din rozmarin. Se spumează pentru a îndepărta delicat impurităţile şi excesul de sebum, contribuind în mod natural la îndepărtarea coşurilor.

Ingrediente:
AQUA, GLYCERIN, SORBITOL, SODIUM LAURETH SULFATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, HYDROXYETHYLCELLULOSE, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, MELALEUCA ALTERNIFOLIA LEAF OIL, PHENOXYETHANOL, IMIDAZOLIDINYL UREA, PARFUM, METHYLPARABEN, ROSMARINUS OFFICINALIS OIL, PROPYLPARABEN, ETHYLPARABEN, LIMONENE, SODIUM CHLORIDE, CI 42090, CI 19140, CI 17200.

Ce spun eu:
- M-a incantat in primul rand ideea unui produs 2 in 1 care curata si tonifiaza in acelasi timp, deoarece rusine mie, uneori sar peste pasul imporant al tonificarii dupa demachiere;
- Ambalajul este practic si permite dozarea cantitatii optime pentru utilizarea produsului;
- Este un produs economic, nu ai nevoie de o cantitate mare pentru a obtine rezultate, se consuma destul de greu;
- La capitolul miros nu ne intelegem prea bine deoarece miroase destul de puternic a rozmarin/mentol si mai nou prefer produsele fara parfum;
- La aplicare face o spuma destul de consistenta si simt ca imi curata tenul;
- Dupa ce il folosesc, simt o usoara senzatie de piele uscata dar dupa aplicarea cremei de zi/noapte nu mai am probleme;
- Sincera sa fiu mi-a fost teama sa ma apropii de zona ochilor, iar daca se intampa din gresala sa ajunga spuma o sterg rapid cu prosopul deoarece mi-e teama sa nu usture (mai bine sa previi decat sa tratezi ;)));
- Zonele predispuse aparitiei cosurilor au fost "imblanzite", iar in perioada "aceea"  abia daca mai zaresc cate 1-2 probleme;
- In perioada caniculara, l-am folosit si pentru zona decolteului unde vrand-nevrand exista posibilitatea aparitiei cosurilor;
- Are o cantitate de 150ml;
- Pretul standard este de 21 lei, eu cred ca l-am achzitionat la oferta cu aproximativ 12 lei;
- Valbilitatea este de 12 luni de la deschidere.

In concluzie, este un produs care pentru mine face ceea ce promite (mentionez ca nu am un ten sensibil), iar daca mirosul de mentol-rozmarin nu va deranjeaza eu il recomand.

Voi ati folosit acest produs? 
Daca da, ce parere aveti despre el?

Kiss Kiss Dee


You Might Also Like

0 comentarii: