Newspaper nails

luni, iunie 25, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hey girls,

    O noua saptamana incepe cu o noua manichiura, nu?
    Astazi va voi prezent un model foooarte usor de realizat daca, cunosti tehnica. Spun acest lucru deoarece am mai incercat odata sa concep acest model dar a fost un esec deoarece am introdus in alcool ziarul, nu unghia. Dar datorita tutorialelor de pe Youtube, am elucidat misterul si a fost foarte usor sa ma ocup si de partea practica.
    Ce am facut? Am aplicat ca baza oja Oriflame - Colour Breeze, Skinny Dip si am lasat-o sa se usuce bine. Am taiat 10 bucatele dintr-un ziar. Am folosit alcool sanitar, l-am turnat in capacel dupa care am "scufundat" unghia in alcool circa 5-10 secunde dupa care imediat am lipit ziarul pe unghie. Am tapotat circa 10-15 secunde ziarul pentru ca literele sa se imprime pe oja iar apoi am aplicat un strat de top coat. 
    Simplu, nu? Acesta este rezultatul:





    Ce ziceti? Va plac? Ati incercat aceasta tehnica?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like

0 comentarii: