OOTD: Spring dreams

miercuri, februarie 18, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    O aud cum incearca s-o invinga pe incapatanata ei surata si uneori simt ca a reusit. Trag perdeaua iar soarele orbitor ma indeamna sa ies afara. Tiptil, tiptil imi fac curaj si cand scot nasul la aer simt ca lupta nu a luat sfarsit.
   Afara e destul de frig dar eu presimt ca nu mai are mult... primavara e pe-aproape. In ciuda temperaturilor destul de neprietenoase eu am renuntat la cojoace si am inceput sa port haine mai subtiri chiar daca uneori ajung sa vorbesc singura de frig. Dimineata imi fac incalzirea manuind cu sarguinta racleta iar pana ajung la serviciu zau ca nu mi se mai pare atat de grav. Seara, fug repejor la masina si pana acasa ma bucur ca am reusit sa pacalesc din nou frigul. Stiu ca nu abordez cele mai "sanatoase" strategii dar ma mandresc cu un sistem imunitar bun si pana acum am reusit sa evit si raceala.
    Oricum, abia astept sa ies din casa, sa-mi caut rapid ochelarii de soare pentru a nu incepe cu cascade de stranuturi din cauza razelor puternice, sa ma plimb fara sa fiu zgribulita, fara sa ma grabesc pentru a ma incalzi.
    Presimt ca nu mai am mult de asteptat, sunt optimista...
    Cu gandul la primavara va prezint o noua tinuta lejera, pe care o port destul de des in ultima perioada.




    Pantalonii Zara, au fost o surpriza placuta. Materialul este moale, placut, usor raiat mi se pare perfect pentru modelul lor cu aer tribal. Mi se par perfecti atat pentru un look casual cat si pentru o tinuta office in cazul in care dorim sa-i purtam cu o pereche de stilettos si un sacou.


    Imi doream de multa vreme o bluza care sa aiba dantela in partea de jos. Cand am vazut-o pe Kurtamnn am inhatat ultima bucata iar in momentul in care a ajuns la mine i-am zambit multumita. Era chiar mai frumoasa decat ma asteptam! Ma bucur ca e mai lunga, dantela fina iese in evidenta si poate fi purtata in diverse combinatii mai mult sau mai putin indraznete.



    Jacheta Romwe, una dintre preferatele mele datorita nuantei sale este putin cam subtire pentru aceasta perioada dar presimt ca la primavara o sa fie purtata in exces.


Am purtat:
Pantaloni Zara Ladune Red - aici
Bluza Pimkie Polly Light Orange - aici.
Jacheta - Romwe;
Esarfa - No name;
Cizme Fullah Sugah - Miniprix.


    Acum sunt curioasa daca sunteti de acord cu mine. Nu-i asa ca primavara e aproape?

    Va doresc sa aveti o zi plina de zambete!

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like