Review: Nivea Creme

duminică, februarie 15, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Nu stiu daca mai exista vreo persoana care sa se afle in situatia mea dar, cu speranta ca ca nu sunt singura uituca de pe planeta am decis sa scriu acest articol.
  Fac parte din generatia Nivea. Am crescut cu cutiuta minunata care era buna la toate, cu aroma-i inconfundabila si pe care o gaseai in fiecare casa. Va mai amintiti? Eu recunosc ca uitasem de aceasta perioada dar datorita inimioarelor Nivea mi-am reamintit de momentele copilariei.


    In cazul in care nu stiati, in perioada 1-24 februarie puteti sa achizitionati cutiutele albastre (care contin o Nivea Creme - 75 ml, Un balsam de buze Nivea Lip Care Essential pentru el si un balsam de buze Nivea Lip Care Cherry pentru ea) din principalele lanturi de magazine iar pretul recomandat este 21.9 lei. Sunt un cadou inedit, menit sa va rasfete atat pe voi cat si pe jumatatile voastre.


    Sa revenim la re-decoperirea mea. In momentul in care am ridicat capacelul din metal am vazut ca produsul este sigilat si am zambit. Da, imi amintesc si de asta. De fiecare data cand incepeam o cutie ma auto-provocam sa desfac folia fara sa o rup in mai multe bucatele. Oare si voi faceati la fel?
    Ce am gasit in interior e lucrul care m-a impresionat cel mai mult: o crema foarte densa. 


    Cum de uitasem de acest aspect?
    De cateori plangeam ca vreau o crema foarte consistenta? De cate ori am cautat un produs de acest gen? Nici eu nu mai stiu.
    Ei bine, mai bine mai tarziu decat niciodata, nu?


    In momentul in care am aplicat-o am simtit aroma specifica produselor Nivea si am zambit. E ca si cum, de Craciun te reintorci acasa si simti aroma proaspata a cozonacilor. Aceasta a fost sentimentul meu.
    Chiar daca este densa, se absoarbe rapid iar pielea ramana moale, hidratata, catifelata. 
    La inceput mi-era teama sa aplic o cantitate prea mare deoarece ma gandeam ca o sa lase o pelicula grasa pe suprafata pielii dar nu a fost deloc asa. Nu trebuie sa insisti prea mult pana se absoarbe.
   De cand o am o folosesc doar pe ea si sunt foarte multumita de efectele sale. Chiar daca pielea picioarelor avea un aspect mai...uscat (ca sa ma exprim mai delicat) acum pot sa afirm ca si-a revenit si arata ca si cum ar fi gata pentru o zi de vara.
    In concluzie, ma bucur ca am redescoperit acest produs de nota zece si in cazul in care ati uitat de existenta sa va recomand sa-i dati o sansa. Eu cel putin de cand o am, indemn pe toata lumea sa-i dea o sansa si adesea mi se spune ca n-au uitat-o, ca stiu cat e de eficienta.
    Acum sunt curioasa daca o folositi sau daca  ati avut nevoie de un mic imbold (la fel ca si mine) pentru a va reaminti de ea.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like