Primavara cu ... Soufeel

joi, aprilie 23, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Daca primavara se lasa atat de greu m-am gandit ca as putea sa port cateva simboluri ale sale. Si, datorita noilor mele charm-uri am reusit sa zambesc in ciuda vremii neprietenoase. De fiecare data cand le admiram, incepeam sa uit de frig si de intemperii. Asta pana ieseam afara....


    Dar sa revenim la subiectul postarii de azi. Noile mele bijuterii. De aceasta data am ales mai multe floricele, pentru ca toata lumea le lauda iar in momentul in care le-am vazut am inteles de ce sunt atat de indragite.
    Pentru postarea de azi am ales o abordare mai diferita, in care sa va prezint charm-urile in cele mai mici detalii si sper sa va placa.
    Pentru ca la prima comanda uitasem de lantisorul de siguranta, acum am optat pentru un talisman cu lantisor. YZ469 a fost alegerea mea. Atent lucrat, cu un lantisor destul de scurt m-a cucerit. Nu il pot incadra in categoria lantisoare de siguranta deoarece mi se pare ca aluneca foarte usor dar e adorabil!


   Bondarul meu zambeste ...


    Aceasta  floricica m-a atras de la prima vedere. Nuanta sa, detaliile sale, finetea sa... Trebuia sa o am!


Verso.


    Pentru ca muzica face parte din viata mea, trebuia sa aleg acest charm. Priviti detaliile sale! Cum sa ii rezisti?



    Sunt un leut asa ca am ales un charm care sa ma reprezinte.


    Si o ultima floricica s-a asezat la incheietura mea. Un charm finut, care atrage atentia prin simplitate.


    Dupa cum puteti observa fiecare charm e o mica bijuterie, atent lucrata, deosebita. Sunt confectionate din argint 925 si oricat de mici ar fi, acestea sunt stantate.



    Ma bucur ca am ales aceste charm-uri, imi place sa insir cativa stropi de primavara pe bratara pe care o port cu drag.



    Ce parere aveti despre noile mele charm-uri?
    Aveti vreun preferat?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like