InstaMania #28

luni, aprilie 06, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Dupa ce un sfert din luna aprilie a zburat, eu la un nou episod din InstaMania v-am invitat!
     De aceasta data n-o sa ma mai plang de vremea aceasta care ne da batai de cap, stari de somnolenta si putina neliniste ci o sa incerc sa privesc jumatatea plina a paharului: am vazut prognoza si de saptamana aceasta zau ca vine primavara! Merge?
    Eu cred ca asa va fi pentru ca vreau caldura, vreau copaci infloriti, vreau sa vad iarba proaspata (si vreau sa merg pe munte...)!
    Dupa doua saptamani pline in care am incercat sa mai strecor si cate o postare pe Instagram astazi a venit momentul pentru retrospectiva si sper sa va placa.


    Am inceput in forta, cu o repriza de alergare pe semi-intuneric inainte sa trecem la ora de vara. Cam atat a fost pentru ca fie vremea capricioasa, fie programul aglomerat ne-au impiedicat sa continuam sesiunile de alergare.


    Ne era dor de o comedie asa ca, vazand ca la cinema ruleaza Get Hard am decis ca merita sa-i dam o sansa. 
    Este o comedie amuzanta (Marius se astepta sa fie mai haioasa, pe mine m-a surprins intr-un mod placut) perfecta pentru o dupa amiaza ploioasa.


    Relaxare de duminica alaturi de Simona Halep, o portie de paste si un pahar de vin. Perfect!


    Daca tot am terminat lotiunea micelara pe care o foloseam am decis sa o incerc pe cea de la Nivea. M-a atras datorita faptului ca nu are parfum si in Carrefour beneficia de un pret promotional de aproximativ 12 lei. Imi place pentru ca este blanda, curata binisor dar la indepartarea machiajului ochilor trebuie sa insist destul de mult asa ca, Garnier ramane preferata mea.


    In ultima perioada sunt atrasa de nuante cat mai naturale iar Angel Face - Orly (chiar daca face parte dintr-o colectie dedicata manichiurilor french prefer sa o port in varianta simpla) mi se pare perfecta.


    O plimbare spre munti. Chiar daca in poza nu se observa doresc sa va spun ca afara fulguia.... 


    Soprana casei - Bebina aka Bebis a fost surprinsa in pozitia de atac. Mrrr!


    Alegeri pentru o seara de sambata. 


    In weekend-uri nu sar peste micul dejun si uneori il mai si imortalizez.


    Datorita voua am ales Daca as ramane si am ramas lipita de aceasta carte pana in momentul in care am terminat-o. Desi initial ma gandeam ca nu am facut alegerea corecta, lectura sa m-a convins. Este o carte scrisa foarte bine, te tine in suspans iar drama se impleteste cu actiunile obisnuite de zi cu zi astfel incat la sfarsit te bucuri ca nu ai renuntat la ea dupa primele pagini care te fac sa o interpretezi ... diferit. Va spun cu mana pe inima ca merita!


    Si daca e sa privim jumatatea plina a paharului: sezonul dedicat ciocolatei calde nu s-a incheiat. A se consuma cu pofta!



    Cam atat pe ziua de azi. Sper ca v-a placut noul episod din InstaMania si nu uitati ca ne vedem si pe Instagram, eu sunt bydeemakeup.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like