Noua oferta DM si wishlistul meu

joi, aprilie 09, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Recunosc ca pana acum nu am facut nici macar o postare de acest gen dar, vazand noile oferte din brosura DM, valabile in perioada 9.04 -28.04, nu am putut sa ma abtin si am simtit nevoia sa va impartasesc o parte din entuziasmul meu.


    In ultima perioada am incercat sa stau cat mai departe de tentatii si eram foarte mandra de rezultatele pe care le inregistrasem asa ca mi-am permis sa dau un mic click pe site-ul DM Romania dorind sa vad cu ce se lauda in perioada sarbatorilor.
    Ei bine, recunosc ca am fost uimita. Reducerile sunt  semnificative iar eu, am incercat sa ma limitez la 5 produse. Nimic mai mult (pe "hartie")!
    Visam de ceva vreme la mascara Lash Sensational de la Maybelline dar asteptam o oferta care sa ma convinga. Ei bine, iata ca aceasta a venit. Reducere de 52%. Cum sa-i rezisti?


    Lotiunea de corp sub dus de la Nivea este foarte laudata prin blogosfera asa ca de aceasta data sper sa o achizitionez si eu. Pretul mi se pare foarte prietenos.


    Renumita lotiune micelara Garnier destinata tenului mixt a ajuns si in tara noastra. Sper sa o gasesc pentru ca sunt foarte curioasa de eficienta sa. 


    Sunt foarte multumita de calitatea ojelor Quick & Shine de la Astor asa ca m-am gandit ca merit inca una in plus. 


    Inchei apoteoteic cu cea mai buna pasta de dinti pe care am incercat-o pana acum! 
    La una dintre vizitele pe care i le-am facut Georgianei - stomatologul meu preferat, am plecat acasa cu doua mostre din blend-a-med clinic line. Varianta Gum protection este un vis! Curata extraordinar iar senzatia aceea de "dinti curati si luciosi" se mentine pe parcusul intregii zile. A doua varianta nu mi-a placut la fel de mult din cauza faptului ca are o aroma mai ciudata si consistenta unui gel.
    Va recomand cu incredere acest produs care vad ca beneficiaza de un pret de nota 10.
    


  
    Gata, nu am voie sa visez la mai multe produse! In cazul in care nu ati vazut brosura, cu un click aici puteti sa va lasati tentate de ofertele de nerefuzat.
    Astazi, oricat de greu va fi drumul, oricat de mare va fi inghesuiala, voi da navala in DM! Parol!
     Voi v-ati pregatit vreo lista sau stai cuminti?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like