Review & swatch: Loving by JESSICA

sâmbătă, aprilie 11, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi doresc sa va povestesc cate ceva despre al doilea produs pe care am avut ocazia sa-l testez cu ocazia colaborarii cu exclusivcosmetics.ro.
    In momentul in care am aflat ca in coletul pe care il voi primi se afla si un lac de unghii apartinand renumitului brand JESSICA, am zambit si am asteptat cu nerabdare sosirea sa.
     Nuanta pe care am testat-o se numeste Loving , un roz pudrat, romantic, perfect pentru orice moment al zilei. Nu ma credeti? Priviti!



Lacurile de unghii JESSICA sunt ECO-friendly, Nu contin Formaldehide, Toluen si DBP. Ingrediente: Ulei de Porumb, Vitamina A si D3.





    Pe langa faptul ca are o nunata deosebit de placuta, lacul de unghii JESSICA are o consistenta destul de lichida, lucru care ma bucura deoarece adesea ma tem ca lacurile pe care le detin si care au o consitenta cremoasa se vor ingroasa prea repede si va trebui sa caut soluti pentru a lepastra pentru cat mai mult timp.
    Pensula este subtire, dar permite o aplicare precisa, uniforma.
    Nu lasa dare, nu am avut nicio problema cu dansul nici la acest capitol.
    Ceea ce m-a impresionat cel mai tare la acest lac de unghii este rezistenta sa. Cred ca nu sunt singura care in aceasta perioada este foarte activa, iar curatenia si bucataritul au devenit cele mai importante activitati ale zilei. Datorita acestei mici comori nu am avut probleme cu rezistenta manichiurii mele. Timp de patru zile manichiura mea a rezistat (am facut testul fara baza si top coat) impecabil asa ca ma declar incantata!
    Cred ca daca as fi aplicat un top coat rezistenta sa ar fi fost mai mare dar am dorit sa vad exact care sunt proprietatile sale.
    Are un luciu frumos, intens care nu se diminueaza in timp asa ca in cazul in care nu sunteti fane top coat dar va doriti un lac de unghii care sa fie lucios, acesta este varianta castigatoare.



    In cazul in care va tenteaza, lacul de unghii JESSICA are o cantitate de 14 ml, o valabilitate de si poate fi achizitionat de aici la un pret de 42 lei.

    In concluzie, ma bucur ca am avut ocazia sa testez acest produs care din partea mea primeste un zece cu felicitari! 

Voi ati incercat aceste produse? Va tenteaza?

Kiss Kiss Dee


You Might Also Like