Gradient day

vineri, octombrie 05, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Saptamana aceasta a fost o saptamana a colaborarilor. Daca am inceput-o cu petreceri, in prag de weekend continuam cu degrade-uri. Astazi blogosfera de beauty isi va pune la incercare din nou creativitatea, veti vedea mai multe postari care au ca subiectul Gradient day.



    Daca luni mi-am depasit zona de confort prezentadu-va un machiaj si un outfit, astazi revin la vechile obiceiuri, vechile pasiuni si anume manichiura. Incerc mereu sa ma perfectionez in tehnica folosirii buretelului si sper ca intr-o zi sa reusesc sa creez o manichiura fara cusur.
    Acestea fiind spuse, priviti rezultatul gradient-ului meu:








Produse folosite:


- Oja Oriflame - Colour Breeze - Coral Reef;
- Oja Avon - Pastel Pink;
- Oja Flormar - Neon - N012;
- Lac transparent Orkide.

Ce ziceti? Va place rezultatul meu? Pentru mine este o provocare din ce in ce mai mare obtinerea gradient-ului perfect si nu ma voi lasa pana nu il voi obtine. :)

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like