Review: Balea BodyButter

luni, octombrie 08, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hey girls,

    Iata ca a venit si randul acestui unt de corp. Cu cateva luni in urma ma tot plangeam ca nu il gasesc in DM-urile noastre asa ca mi-am rugat o buna prietena care locuieste in Germanica sa imi faca un pustiu de bine si sa mi-l achizitioneze pentru ca fara el nu stiu ce m-as face. Trebuia sa il am si punct.
    Bineinteles ca l-am avut, iar acum este in uz si pregatit de analizare. 
    Astazi, sub lumina reflectoarelor Balea BodyButter Kakao.



Culoare/consistenta :




Ingrediente:


Parerea mea:
- In primul rand m-a bucurat faptul ca produsul este sigilat cu folie de aluminiu si astfel am siguranta ca nimeni nu l-a atins;
- Dupa ce indepartezi sigiliul simti aroma de cacao destul de puternica dupa parerea mea;
- Este un produs foarte consistent, acest aspect m-a bucurat pentru ca imi plac aceste produse, dar in momentul in care este aplicat pe piele textura sa se modifica (am incercat sa surprind cat mai bine in poza) devenind mai "moale";
- Se absoarbe rapid in piele, lasa o usoara pelicula grasa dar care nu deranjeaza;
- Aroma persista pe piele cateva ore;
- La capitolul hidratare sta destul de bine, dar dupa o exfoliere putin mai agresiva am simtit nevoia unui strat suplimentar din produs;
- Este economic, nu ai nevoie decat de o cantitate foarte mica  pentru o aplicare;
- Are o culoare bej - maronie;
- Cantitatea sa este de 200 ml;
- Valabilitate - 12 luni de la deschidere;
- Poate fi achizitionat din magazinele DM la un pret de aproximativ 12 lei (acum ca il am, l-am gasit si la noi).

In concluzie, este un produs cu o aroma placuta si cu o consistenta adorabila, cred ca in sezonul rece isi va face treaba exemplar. Da, il recomand.

Ati folosit acest unt de corp? Daca da, ce impresie v-a lasat?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like

0 comentarii: