Traieste viata ca o poveste

miercuri, octombrie 24, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     Da, acesta este titlul postarii de astazi si da, este o noua provocare din partea Oriflame, dupa parerea mea, cea mai frumoasa provocare la care am participat pana acum. Astazi visam, astazi ni se permite sa fim orice personaj de basm ne dorim…
    Pasesc pe cararea din gradina castelului simtind printre degete roua proaspata a diminetii, aroma delicata  inca prezenta a reginei noptii imi incanta simturile si ma face sa ma gandesc la toate intamplarile din viata mea. Am parul negru ca abanosul, pielea alba ca laptele, buzele mele rosii fac inima oricui sa tresara, dar pe langa toate acestea frumusetea mea interioara este infinit mai mare, asta ma face sa stralucesc cu adevarat. 
     Sunt fericita, sunt implinita, am alaturi de mine persoane minunate care m-au ajutat in momentul in care mama mea vitrega a dorit ca zilele mele sa isi gaseasca sfarsitul. Vanatorul, care a preferat sa ascunda adevarul, sa spuna ca ca m-a ucis si sa ma elibereze in padure…Piticii, dragii mei pitici, care m-au gazduit si m-au protejat cum au putut mai bine…Si bineinteles, printul meu, alaturi de care mi-am gasit linistea, care m-a salvat si care imi este alaturi de atunci… 
    V-ati dat seama cine sunt? Va mai dau un mic indiciu?



    Da, acum sunt sigura ca aveti raspunsul corect. In copilarie mi-am dorit mereu sa fiu Alba ca Zapada din povestea Fratilor Grimm, iar astazi am voie sa fiu o printesa  inocenta, frumoasa dar si  o adevarata luptatoare. Desi nu am parul lung si negru, nici acei ochi mari si frumosi nimeni nu imi poate interzice sa visez la o poveste atat de frumoasa…

Voi ce personaj ati dori sa fiti?

Kiss Kiss Dee



You Might Also Like

0 comentarii: