Top 5: Ojele mele preferate in aceasta toamna

miercuri, octombrie 17, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Inca de la inceputul toamnei am vazut postarile de acest gen prin blogosfera. Le-am citit cu mare interes, mi-au placut foarte mult si m-am gandit ca poate si voua v-ar face placere sa cititi care sunt preferintele mele in materie de oje in aceasta toamna.
    Trebuie sa recunosc, mi-a fost foarte greu sa aleg doar cinci oje, dar am reusit iar acum va prezint topul meu.

1. In aceasta toamna am folosit si voi folosi in continuare foarte mult verde. Nu stiu din ce motiv dar imi place foarte mult sa il port, probabil din cauza ca am impresia ca fortez putin vara cu el, nu o lasa sa plece.  Oja Sally Hansen - Color Fast! - nr. 13 - v-am prezentat-o aici si stiu ca v-a placut si voua.


2. Cu siguranta voi purta in continuare gri/argintiu, imi plac nuantele de acest gen si mi se par potrivite pentru acest anotimp. Oja Colour Breeze - Silver Moon - Oriflame - v-am prezentat-o aici si astept cu nerabdare sa o folosesc din nou.


3. Avand in vedere ca suntem in sezonul visiniului, cred ca toate ar trebui sa detinem o oja cu aceasta nuanta.  Pana la urmatoarea achizitie, astazi in top o avem pe Mini Colorama - Redcurrant Jelly.


4. Acest rosu mi-a "intrat la inimioara" din momentul in care l-am vazut. Este vorba de Fever - P2, l-ati putut observa in aceasta postare.


5. Una dintre ojele mele preferate, este oja Colour Breeze - Midnight Blue -Oriflame, mi se pare frumoasa, frumoasa, un indigo metalizat. O puteti vedea alaturi de oja Silver Moon si in curand intr-o noua combinatie.


Acesta este topul meu, preferatele mele, nu este un clasament, imi plac in egala masura. Cred ca ar fi trebuit sa includ si o oja nude, dar momentan nu detin una care sa imi satisfaca cerintele - motiv pentru a colinda magazinele.

Voi ce culori purtati in aceasta toamna?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: