Trick or Treat?

miercuri, octombrie 31, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi 31 octombirie sarbatorim (mai mult sau mai putin) Halloween-ul iar eu doresc sa abrodez un subiect care nu cred ca a mai fost abordat pana acum. Trebuie sa recunosc, pana in acest an nu am fost curioasa de semnificatia acestei  zile, mi se parea o zi in care americanii se costumeaza si merg la colindat. 
   Daca nu stiati, Halloween-ul este o sarbatoare de origine celtica, provinta mai exact din festivalul Samhain, in care se sarbatorea sfarsitul "jumatatii luminoase" a anului si inceputul "jumatatii intunecate".  Vechii celti credeau ca in aceasta zi spiritele se  puteau intoarce pe pamant, iar costumatiile au aparut deoarece cu ajutorul lor puteau sa alunge spiritele rele. De-a lungul timpului aceasta sarbatoare a fost adoptata si adaptata in mai multe tari. Daca sunteti curioase, puteti gasi mai multe informatii pe Wikipedia.
   Ce imi place cel mai mult la Halloween sunt decoratiunile specifice, amuzante, mai putin cele inspaimantatoare. Eu sunt pasionata de ... coronite. Anul trecut chiar am inceput si eu sa confectionez cateva si persoanele carorora le-am facut cadou aceste ornamente au fost de-a dreptul incantate de ele.
    Decoratiunile care mi-au placut mult, mult, mult  sunt urmatoarele:

Sursa

Sursa
Sursa
Sursa
Sursa
Sursa
Sursa

Sursa

    Opriti-ma va rog! Sunt atat de multe modele adorabile incat mi-e greu sa ma decid care mi-e preferata.

    Voua va plac aceste ornamente? Eu, recunosc sunt o mare fana a lor (in cazul in care nu v-ati dat seama pana acum ;))).

Happy Halloween!

P.S.: Daca si voua va plac si sunteti interesate de cum se confectioneaza diverse modele de coronite, promit sa pregatesc niste tutoriale speciale pentru sarbatorile de iarna.

   

You Might Also Like

0 comentarii: