Poftiti la....Sighisoara?

duminică, octombrie 14, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Saptamana trecuta am profitat de (probabil) ultimul weekend cu vreme frumoasa si temperaturi ridicate si am hotarat sa mai bifam o locatie de pe lista noastra cu locuri "de vazut".
    Desi locuim la o distanta relativ mica de Sighisoara, nu stiu din ce motiv pana acum nu m-a atras. Probabil si datorita lucrurilor auzite despre nebuniile din timpul festivalurilor medievale, fie din cauza ca am cunoscut prieteni care au fost pe acolo si nu au fost prea impresionati ...hmmm...mare gresala am facut.
    Dar sa trecem peste regrete si sa va spun ca am fost mai mult decat placut impresionata de acest oras.
    De la primul pas in cetate mi s-a parut ca intru intr-o alta lume, o lume de basm, colorata, in care fiecare alee are povestea ei. O cetate impanzita cu flori, incare totul pare proaspat, viu, frumos.


    Totul este curat si ingrijit, casele sunt restaurate si frumos colorate. Mai are rost sa repet ca am fost vrajita de tot ce am vazut?



    Fiecare monument istoric, fiecare punct de atractie turistica este inscriptionat cu date exacte. Noi am vizitat Turnul cu ceas si muzeul din interiorul acestuia. Ceea ce nu am mai vazut pana acum simi se pare genial, este ca in zona in care poti face poze panoramice sunt inscriptionate placute cu distante mai mult sau mai putin exacte catre diverse orase ale lumii.
    Cred ca nu suntem singurii care si-ar dori sa ajunga aici:


Panorama din Turnul cu ceas:



Scara acoperita, are 175 de trepte perfect intretinute, pacat ca unele persoane si-au declarat dragostea sau si-au inscriptionat numele pe peretii acesteia.


    Un oras superb, din care nu ne mai venea sa plecam.



Daca nu ati vizitat pana acum Sighsoara va recomand din suflet sa faceti acest lucru. Nu am mai vazut pana acum o cetate atat de ... vie - cred ca mi-am ales bine cuvantul.
Cele care ati vizitat-o sunteti de acord cu mine? Nu-i asa ca e minuntata?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: