Review: Sapun natural cu cafea Savonelle

marți, octombrie 23, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hey girls,

    In urma cu cateva sapatamani am primit pentru testare si analizare, Sapunul natural cu cafea Savonelle. Imi doream foarte mult sa incerc un produs 100%  natural iar in momentul in care am aflat ca imi pot alege produsul preferat, nu am stat nici o clipa pe ganduri si am ales sapunul cu cafea.
    Astazi va voi impartasi parerile mele despre acest produs.



Aspect/ culoare:



Ce spune producatorul:
Este un exfoliant dur care, printr-un masaj puternic, stimuleaza circulatia sangelui, elimina stratul de celule moarte de la suprafata epidermei reducand, incet-incet, aspectul de "coaja de portocala" al pielii.
Va punem la dispozitie doua variante ale acestui sapun:
● varianta dura, extrem de abraziva, ce exfoliaza brutal ai inroseste pielea fara mila, lăsand-o fina, moale si pregatita pentru a absorbi cu sete crema de corp
● varianta "soft", ceva mai emolienta, mai ingaduitoare, mai usor de tolerat.

Ce spun eu:
- In primul rand va pot spune ca m-am gandit si m-am razgandit referitor la varianta pe care o voi alege. In general imi plac variantele mai agresive, mai puternice dar am citit pe blog ca acest produs nu este recomandat persoanelor care au semne asa ca am ales varianta soft. Si bine am facut...
- La prima vedere mi s-a parut un produs obisnuit al caru miros pregnant era de... scortisoara.  Da, datorita uleiului esential de scortisoara continut de produs, acesta i-a daruit aroma sa inconfundabila;
- L-am luat la testari si am observat ca desi am ales varianta soft, avea un continut destul de mare de cafea, Pentru mine a fost exact ce mi-am dorit dar nu stiu cum arata varianta dura, cred ca mai repede este varianta dur-eroasa. :)
- Curata bine, pielea scartaie dupa ce il utilizez si ramane foarte fine;
- Dupa prima utilizare am dorit sa vad daca pielea mea are nevoie de hidratare, iar raspunsul a fost afirmativ. Nu stiu ce a fost in capul meu sa fac acest test, era logic...dupa exfoliere urmeaza hidratare neaparat;
- Imi place ambalajul produsului deoarece iti ofera toate informatiile de care ai nevoie;
- Are o cantitate de 100 grame;
- Daca doriti sa il achizitionati il gasiti aici, la un pret de 10 lei.

In concluzie, este un produs care a facut chiar mai mult decat ma asteptam singurul lucru care l-as fi dorit de la el ar fi fost sa miroasa a cafea (da, da stiu mofturi....). Il recomand cu drag, consider ca este cea mai buna alternativa a exfolierii directe cu zat de cafea. Este eficient si imi place.

Ati folosit produse naturale? Daca da, cum a fost experienta voastra cu ele?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like