September Empties

luni, octombrie 01, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hey girls,

    Am decis sa fac acest gen de postare deoarece favoritele lunii care a trecut au fost aproximativ identice cu favoritele lunii august. Avand in vedere ca ma tot laud ca incerc sa tin un "post" cat se poate de drastic in privinta achizitiilor de cosmetice, m-am gandit sa va arat si ce am reusit sa termin.
    Produsele de care m-am despartit luna trecuta sunt:


- Srub Discover Colombia - Oriflame - review aici;
- Lotiune de corp Balea Juicy Melon - review aici;
- Gel de dus Balea Juicy Melon - review aici;
- Gel purificator pentru spalarea si tonifierea tenului Pure Nature - aici;
- Ruj Power Shine - Champagne - Oriflame - review aici;
- Body Butter Cien - da, da stiu ca v-ati saturat de mine si de untul meu de corp :) - review aici.

    Acestea au fost produsele pe care am reusit sa le "epuizez" in luna septembrie. Daca sunt multe sau putine va las pe voi sa decideti, eu ma bucur vazand ca stocul se diminueaza iar eu ma voi pregati in curand de noi cumparaturi.

Voi cum stati la acest capitol? Sunteti consumatoare mai mari decat mine?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like