O noua leapsa

vineri, octombrie 12, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hey girls,

    Avand in vedere ca deja se simte mirosul de weekend, m-am gandit ca am putea sa ne destindem putin cu o leapasa. Am cautat una care sa fie amuzanta si care sa nu inceapa cu 3, 5, 7 lucruri despre mine, pentru ca deja cred ca si voi sunteti satule de ele.
    Am gasit o leapsa draguta, nu stiu daca a mai circulat prin blogosfera, care are ca subiect melodiile preferate. Am adaptat-o putin si gata leapsa. :)

Sursa
1.Care este melodia ta preferata?

Am stat mult sa ma gandesc pana am ajuns la concluzia ca melodia care mi-a placut de cand eram mai tinerica este Don't speak. :)


2.Cu ce melodie te-ai trezit azi,sau care a fost prima care ai auzit-o?
Eu ma trezesc in fiecare dimineata pe acordurile Rihannei - Skin.


3.Ce piesa asculti cand esti trist/trista?
O ascult pe Adelle, orice melodie, imi place tare mult.

4. Care este cintecul care te caracterizeaza cel mai bine?
As vrea sa cred ca Fighter, mi-a placut mereu.


5. Care este melodia care o detesti?
Nu am asa ceva, ceea ce nu imi place, nu ascult, nu ajung sa detest ceva.

6. Ce melodie se asociaza cu primul tau sarut?
Rockstar 101 :))) - va dati sema ca glumesc, nu?


7. Cu ce piesa ai asocia dragostea,in viziunea ta?
Avand in vedere ca filmul meu preferat este Dirty Dancing, oare care e melodia cu care asociez dragostea?


8. Arata-mi melodia cu care s-ar asocia viata ta peste zece ani.
Fara nici o introducere... ;))


9. Stii vreo melodie in care sa cinte despre numele tau sau ceva de genul acesta?
Nope, nu a dedicat nimeni o melodie numelui meu... inca...

10. Care este melodia ta preferata de care nu te saturi niciodata?
De Hurts nu cred ca m-as putea satura vreodata.



11. Cu ce melodie ai asocia unul din visele tale?
Avand in vedere ca imi plac excursiile, uneori le visez si nu cred ca exista melodie mai potrivita decat Concrete Wall.


12. Care este melodia care iti ridica mereu moralul?
Chiar ieri mi-a amintit o prietena de aceasta melodie, Happinesssssssssss. Ritmul ma inveseleste instantaneu.


13. Ce melodie o socoti ca fiind cea mai erotica din toate care le-ai ascultat pina acum?
Nu o consider neaparat erotica, dar ... Slow are acel "ceva".


14. Cu ce melodie ai asocia idealul tau masculin/feminin?
I'm sexy and I know it.. :)) La aceasta intrebare m-am blocat, nu stiu ce sa raspund dar astept sugestii. :)

Acestea ar fi o parte din melodiile mele preferate. Tin sa precizez ca am raspuns la intrebari fara timp de gandire,  probabil maine as raspunde cu totul si cu totul altfel.
Imi invit blog roll-ul la leapsa iar pe cele care nu aveti blog, bineinteles va astept la sectiunea de comentarii. 
Sper ca v-a placut leapsa mea. :)

Kiss Kiss Dee



You Might Also Like

0 comentarii: