Poftiti la...o plimbare?

duminică, octombrie 28, 2012 bydee-make-up 1 Comments

Hello ladies,

    E duminica, ne relaxam, lenevim, e minunat...
    Ideea acestei postari am preluat-o de la Anda Zelenca deoarece i-am admirat pozele cu peisaje minunate si am dorit sa va arat ca si in Sibiu toamna este la fel de frumoasa si colorata.
   Duminica trecuta am fost la o plimbare prin Muzeul Satului, pe care vi l-am prezentat aici si bineinteles ca am incercat sa surprind in cat mai mult poze frumusetea naturii.
  Astazi va invit la o plimbare relaxanta, probabil ultima cu acest peisaj, urmatoarea va fi prin nameti daca prognoza meteo nu ne pacaleste ( prefer sa fiu pacalita ;))).










Si bineinteles, o poza cu subsemnata.


    Sper ca v-a placut postarea mea, iar daca treceti prin Sibiu si aveti la dispozitie 3-4 ore, nu ezitati sa va abateti din trum. Cu siguranta nu veti regreta.

Kiss Kiss Dee


You Might Also Like

Un comentariu: