Review: Glossy Lipbalm Cherry Kiss - Essence

marți, octombrie 16, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies.

    Astazi doresc sa va prezint un produs nelipsit din geanta mea.  Din momentul in care l-am castigat s-a strecurat incetisor in inima mea iar acum il port cu mine mereu. Este vorba despre Glossy Lipbalm Cherry Kiss de la Essence. Probabil stiti cat ma tot plangeam ca in Sibiu nu exista stand Essence (de o saptamana ne-au onorat cu prezenta - standul este in Douglas) iar acest premiu mi s-a potrivit ca o manusa. 
    In cazul in care nu stiti despre cine este vorba in propozitie, dansul este responsabil pentru acest review:



Consistenta/ culoare:


Producatorul il descrie ca un balsam irezistibil care nu ofera numai luciu buzelor ci le rasfata si le face sa se simta moi si catifelate.

Parerea mea:
- Din tot ce am afirmat mai sus va puteti da seama ca si mie imi place foarte mult.  Mi se pare ca hidrateaza buzele si le ofera si o nuanta rosiatica ( nu mi-a placut cum a iesit swatch-ul pe buze, dar voi reveni la postare dupa ce voi face din nou poze) care aduce foarte mult cu nuanta cireselor. Are un miros divin si o aroma de cirese. 
- Ambalajul mi se pare foarte practic, poti sa il folosesti oricand si oriunde. Rezistenta sa, este specifica unui gloss, nici mai mult, nici mai putin.
- Tubul este mic si il poti pastra cu tine si in cea mai mica geanta.Are o cantitate de 8.5 ml, mi se pare suficienta.
- Il puteti gasi la standurile Essence.
- Are o valabilitate de 12 luni de la data deschiderii.

In concluzie, este un lipbalm foarte simpatic, daca nu v-am spus pana acum ma pot inscrie linistita si in fan club Essence. Abia astept sa ajung si la standul lor si sa imi fac de cap. Dar sa revenim la subiectul nostru, imi place acest lipbalm, este practic si hidrateaza buzele, nu stiu daca va face fata temperaturilor care se apropie dar eu cu siguranta il voi recumpara, sunt foarte curioasa si de celelalte arome.

Voi ati incercat acest lipbalm? Dar produsele Essence? Nu-i asa ca sunt excelente?

Kiss Kiss Dee



You Might Also Like