Breast Cancer Awareness Nails

marți, octombrie 30, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Octombrie este Luna Preventiei Cancerului la San si am raspuns afirmativ propunerii Elisei de a crea ceva special dedicat acestei luni.
    Eu am ales sa va prezint o manichiura un fel de water marble mai putin reusita din cauza combinatiei de nuante deschise, dar nu am dorit sa las aceasta luna fara sa nu profit de aceasta ocazie si sa le transmit doamnelor din intreaga lume: Fiti puternice, nu renuntati nici o clipa la lupta!



Sper sa va placa manichiura mea dedicata acestei ocazii.




Produse folosite:


    De aceasta data ojele nu au dorit sa ma asculte iar apoi am avut parte si de cateva bule in momentul aplicarii top coatului, dar nu m-am lasat, am incercat sa fac ceva cat mai placut.

   As dori sa o felicit pe Elisa pentru initiativa ei, mi se pare un gest foarte frumos si mi-am dorit foarte mult sa fac si eu parte din proiectul ei pentru ca, stiu ca toate cunoatem cel putin o persoana care se confrunta cu problema cancerului la san.

    Doamnelor va iubim si suntem alaturi de voi!

   Kiss Kiss si nu uitati: o mamografie poate salva o viata!


 

You Might Also Like

0 comentarii: