Inspired by...Kate Winslet

luni, martie 18, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Incepem saptamana cu un machiaj care mi-a placut foarte mult.
   In momentul in care am vazut-o pe Kate Winslet pe coperta Harper's Bazaar m-am indragostit. Machiajul, atitudinea, delicatetea pe care o transmitea acea fotografie m-a inspirat. In urma cu aproximativ doua saptamani v-am intrebat daca v-ar placea sa vedeti interpretarea mea, iar daca raspunsul vostru a fost afirmativ in momentul in care am prins o bucatica de timp liber am luat pensulele, trusa de machiaj si am actionat.
    Avand in vedere ca este vorba despre o fotografie alb - negru, mi-am permis sa jonglez cu nuanta eyeliner-ului iar rezultatul mi-a placut. Am folosit un maro si un bej din paleta Undressed si cea mai mare atentie am acordat-o aplicarii eyeliner-ului.
    Daca machiajul meu seamana sau nu cu modelul, va las pe voi sa decideti.

Fotografia care m-a inspirat:

Sursa
Si interpretarea mea:








Produse folosite:

Machiaj ochi:
- Baton corector Elf - Apricot Beige;
- Primer P2;
- Paleta MUA - Undressed;
- Mascara Maybelline - Cat Eyes - Black;
- Eyeliner gel - Essence - Berlin rocks;
- Creion Ada alb - waterline;
- Gene false Princess Eyelashes;
- Kit sprancene MUA.

Machiaj ten:
- Fond de ten Oriflame  - Ever Lasting  - Nuanta Nude Pink;
- Pudra translucida MUA - Matte Perfect;
- Blush Essence - Silky Touch Blush .
- Fard CUICU Flashing Diamond Single EyeShadow - No. 07.

Machiaj buze:
- Creion contur buze Oriflame - Nude;
- Gloss Super Lustruous - Revlon - Pink Crystals.

Deci? Ce parerea aveti despre interpretarea mea? Se aseamana cu modelul sau "seamana dar nu rasare"?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like