Review: Born Pretty Store - Princess Eyelashes

joi, martie 07, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     Intotdeauna am fost fascinata de genele false, de privirile misterioase aruncate discret de la "umbra" acestora, de romantismul sau dramatismul pe care il ofera unui machiaj. 
    Datorita faptului ca natura m-a inzestrat cu gene scurte, drepte si incapatanate, pentru completarea unui look trebuie sa apelez neaparat la aceste accesorii minunate, altfel munca mi se pare a fi facuta in van, asa ca, in ultimul an am cautat diverse modele care sa mi se potriveasca si, bineinteles am incercat sa prind putina dexteritate in privinta aplicarii lor.
    In momentul in care mi s-a oferit posibilitatea de a testa produsele Born Pretty Store,  genele false Princess Eyelashes m-au atras automat atentia si le-am ales fara sa stau pe ganduri iar astazi vi le voi prezenta.
    Dupa cum v-am spus si la postarea anterioara produsele au ajuns la mine in aproximativ 10 zile, daca nu ma insel (desi ei mentioneaza ca transportul poate dura o luna) la posta vamala, atent ambalate  fara sa imi creeze nici o problema.
    Genele false sunt ambalate intr-o cutie de carton, care le protejeaza foarte bine. Fiecare cutie contine 10 perechi de gene false, lucru care ma bucura deoarece aceste gene creaza dependenta. Sunt usoare, flexibile si foarte usor de aplicat - acest lucru vi-l spun eu, o persoana care pierdea mai mult timp cu aplicarea genelor false decat cu un machiaj iar fiecare sesiune de "chin" se sonda cu pufaieli si nervi.
    In momentul in care am folosit aceste gene totul mi s-a parut mult mai usor, fie am fost foarte relaxata....
    Daca nu le-ati remarcat in prezentari pe alte bloguri, bijuteriile arata in felul urmator:







O mica demonstratie:



     Le-am folosit in look-urile de aici si aici.
    Era sa uit cel mai important aspect: pe langa faptul ca sunt usor de aplicat, sunt si foarte confortabile. Nu am simtit nici un disconfort in momentul in care le-am purtat, am uitat ca sunt aplicate.
    Efectul pe care il ofera unui machiaj este impresionant, mi-au placut pentru ca nu arata exagerat doar natural cu un plus de senzualitate.
    Le puteti achizitiona de aici  la un pret de 8.54 $ si folosind codul PML91 veti beneficia de un discount de 10%.

In concluzie, sunt foarte multumita de noile mele gene false si le voi folosi pana la ultima bucatica.

Voi folositi gene false? Va tenteaza acest model?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like