NOTD: Jolly Jewels

luni, martie 11, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Incepem saptamana cu o manichiura care ma face sa strig "Happy, happy, joy, joy!" de fiecare data cand o privesc. Este vorba despre minunatia care are numarul 115 si face parte din colectia Golden Rose Jolly Jweles.
    V-am povestit aici despre surpriza pe care mi-a facut-o Miss Happy  (in cazul in care nu ati vizitat-o pana acum, va invit sa o faceti, are o tehnica GENIALA pentru water marble si nu numai ) oferindu-mi acesasta oja care este nemaipomenita.
    Nu ma credeti? Priviti urmatoarele poze si sunt sigura ca veti fi de acord cu mine.






Produse folosite:


- Baza: Essence - Nude Glam - Cafe au lait - v-am prezentat-o aici;
- Golden Rose - Jolly Jewels - nr. 115.

Deci, v-am convins sau nu? :)

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like