NOTD: ♥ Flormar ♥

miercuri, martie 20, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Stiu ca stiti ca imi doream foarte mult ca in colectia mea sa se afle si cateva oje Flormar. Ei bine, dorinta mea a fost implinita si nu pot spune decat Yes to Flormar! Pentru denumirea acestei manichiuri mi-am pierdut inspiratia deoarece de fiecare data cand o priveam puteam sa spun doar: uuuuuhhhh Flormarrrrr.
    Imi pare rau pentru asta, dar va spun cu mana pe inima ca m-am indragostit. Pe langa faptul ca nuantele sunt superbe, rezistenta lor m-a impresionat. Momentan sunt in a treia zi in care port aceasta manichiura, care arata impecabil si tin sa precizez ca nu m-am dat abtinut de la munci casnice (de fapt m-as fi abtinut dar nu le facea nimeni in locul meu).
    Destul cu vorbaria, priviti ce minunatii port eu pe unghiute zilele acestea.






Am folosit Flormar nr. 424 - inelar si degetul mare si Flormar nr. 429.

Deci ce parere aveti? Nu-i asa ca sunt minunate? Inceputul a fost mai greu, dar acum voi incepe vanatoarea pentru mult mai multe nuante.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like