Vinerea imbulinata # 2

vineri, martie 08, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi avem in programa doua editie a colaborarii  pe care am inceput-o in urma cu doua saptamani alaturi de Alexantza si  Alexia.
    Eu sunt incantata de Vinerea imbulinata si sper sa pastram aceasta traditie cat mai mult timp deoarece bulinele nu se vor demoda niciodata (sau cel putin asta sper).
     Propunerea mea contine mai multe bulinute. M-am gandit cum sa le inghesui pe ungiutele mele reletiv scurte si asa mi-a venit ideea unor buline in alte buline. V-am "bagat in ceata", nu-i asa?
    Veti vedea imiediat despre ce este vorba. De fapt tehnica este foarte usoara. Am folosit doar doua oje. Am aplicat baza, peste care am apicat primele buline iar in interiorul lor am adaugat niste buline mai micute cu aceeasi culoare cu care am aplicat si baza.
    Acesta este rezultatul pe care l-am obtinut.






Produse folosite:
- Oja Moyra nr. 603;
- Oja Natty - nr. 437;
- Intaritor Killy's - top coat.

Ce parere aveti despre ideea mea? Mie imi place rezultatul obtinut si sunt foarte curioasa ce au mesterit Alexia si Alexantza. Am plecat, trebuie sa le spionez!

La multi ani doamnelor! Sa aveti parte de o zi plina de zambete!

You Might Also Like