NOTD: More by Demy - Holly Red

joi, martie 14, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hey girls,

    Am fost mereu o fana a ojelor Oriflame, iar gama Colour Breeze a fost preferata mea. In momentul in care am castigat cele doua produse din gama More by Demi am fost foarte incantata pentru ca doream sa vad cu ce se deosebeste fata de celelalte produse. 
    Desi nu sunt o fana a nuantelor rosiatice pe unghiutele mele uneori mi se face dor de o manichiura cu rosu si consider ca e bine sa avem "prin casa" si o oja care sa aiba si aceasta nuanta.
    Astazi va prezint  o oja care m-a impresionat in mod placut datorita consistentei si metodei de aplicare. Este vorba despre nuanta Holly Red care, dupa cum v-am spus si mai sus, face parte din gama More by Demi de la Oriflame. 
     Daca in trecut aplicarea era uneori problematica datorita pensulei pe care o au noile oje in "2 timpi si 3 miscari" unghiile arata perfect, nu lasa dare iar acoperirea este excelnta. In pozele pe care vi le voi prezenta oja este aplicata in doua straturi dar si unul era suficient.
   





    Deci, ce parere aveti despre manichiura mea? Va place sa purtati rosu?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like