Martisoarele mele

miercuri, martie 06, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Cunoasteti zicala: "Ai grija ce-ti doresti pentru ca se poate implini "?
    Ei bine, eu am simtit ca Universul a lucrat pentru mine inca de la inceputul acestei luni. Minunile mele au aparut pe rand in cutiuta mea postala (functionarele de la Oficiul Postal ma cunosc deja) si nu numai.
    Sunteti curioase care au fost surprizele? Nu va mai las sa asteptati si incep sirul povestirii.


    Citindu-mi wishlistul Deena  s-a oferit sa ma ajute  sa intru in posesia unei bijuterii Jolly Jewels. Initial imi alesesem 110 sau 115 iar ea mi-a spus sa imi mai aleg una, sa fie...Ei bine cea care a fost norocoasa si singura de altfel a fost minunatia Golden Rose Jolly Jewels nr. 109. Recunosc am fost putin cam trista dar...in cele ce urmeaza veti descoperi noi surprize. ;))
    Ne-am intalnit in "locul nostru" si m-a mai surprins cu un gel de dus Herbagen Chocolate Dream, oje la alegere (am ales 3 nuante, daca era dupa mine le luam pe toate dar ratiunea a invins lacomia) deoarece este in plin proces de purificare a zonei cu oje si s-a gandit sa faca fericita o alta  maniaca si ...bineinteles un martisor. Ne-am intalnit chiar in 1 martie iar gestul ei a fost extrem de dragut.
    Am profitatat la maxim de tot timpul pe care l-am avut la dispozitie discutand despre multe si marunte incepand cu obsesiile "culinare" (culinare e cam mult spus, de fapt era vorba despre dependenta de dulciuri) si terminand cu omagiile aduse eyelinerului gel Essence. :))
    A fost o seara extrem de placuta si astept cu nerabdare sa repetam experienta.



     Un "cineva" care a dorit sa-si pastreze anonimatul m-a ajutat sa imi achizitionez primele mele oje Flormar care arata minunat.Am ales nuantele 424 si 429 iar din gama Flormar Supershine Miracle nuanta U15. Sunt minunate. 


    O surpriza gigant a venit din partea domnisoarei  Miss Happy care mi-a oferit oja  Golden Rose Jolly Jewels nr. 115. Nici nu va puteti imagina cat de bucuroasa am fost in momentul in care am citit mailul ei. Exact oja mult visata...In momentul in care am vazut-o am inteles si motivul pentru care este atat de "vanata". Este de vis stropita cu pulbere de fericire. Iti multumesc din suflet! M-ai facut foarte happy. :)



    Prietenul meu a incercat sa ma surprinda cu bratarica mult dorita, dar din pacate i-am stricat putin planurile deoarece joia, inaintea martisorului am gaisit o bratarica pe care doream neaparat sa mi-o cumpar si a fost nevoit sa-mi spuna ca ma asteapata una acasa.


    Nu stiu daca stiati dar, am fost una dintre castigatoarele concursului Viata in culori intense organizat de Oriflame. Saptamana trecuta am primit si premiul: o oja si un ruj din noua gama More by Demi. Vi le voi prezenta in curand.


    Aceastea au fost surprizele mele. Am fost mai mult decat placut impresionata si vreau sa le multumesc tuturor celor care au transformat martisorul intr-un mini Craciun. ;))

Cum a aratat martisorul vostru?

Kiss Kiss Dee




You Might Also Like