OOTD: If I were a princess

miercuri, august 21, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     Da, daca as fi fost o domnita cu siguranta mi-as fi dorit sa locuiesc aici.
    Dar, in conditiile actuale m-am simtit ca o domnita moderna purtand rochia Stradivarius Tizzer Black - Kurtmann,  iar astazi doresc sa v-o prezint si voua. Croiul lejer si materialul de calitate m-au impresionat de la prima atingere si ma bucur ca am ales-o pentru o excursie intr-un loc minunat. Desi am stat mai mult in masina (intotdeauna cu centura de siguranta!), aceasta nu s-a sifonat asa ca am purtat-o cu placere toata ziua fara sa imi creeze nicio problema.
    Am scos din  garderoba si cizmulitele subtiri deoarce vremea imi permitea sa le port, am adaugat si cateva accesorii si tinuta a fost definitivata.
    Sunt curioasa daca tinuta de astazi este si pe placul vostru.





Nicio tinuta fara accesoriile handmade facute cu multa dragoste de Alexantza.






Deci, ce parere aveti?
Va place tinuta de mea?
Ati purta-o?

Kiss Kiss Dee



You Might Also Like