Review:Tratament Expert - Peeling cuticular Farmec

luni, august 26, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies.


    Pentru astazi v-am pregatit un review "la minut". Nu ma refer la modalitatea in care a fost conceput, nu cred ca as putea scrie vreodata un review rapid ci datorita faptului ca m-a facut sa il sustrag din dulapul cu cosmetice al mamei mele dupa primele minute ale utilizarii sale. Sa va explic cam cum e afacerea sustrasul: de fiecare cand ma aduc acasa, inevitabil ajung sa imi bag nasucul si in dulapul in care isi pastreaza mama mea cosmeticele - da si ea e pasionata de ele, nu, nu la fel de dureros ca si mine. Dupa ce intru in Narnia incep sa mi aleg si eu cate ceva de pe acolo iar apoi cu o privire blajina precum cea a motanului din Shrek incep sa le fac curte. Victima acestei saptamani a fost peelingul cuticular Farmec.
    L-am vazut stand cuminte si asteptandu-si randul, mi-am amintit cate lucruri bune am auzit despre el si l-am insfacat. 


    L-am dus cu mine in camera, mi-am sters rapid unghiile si l-am pus la munca. Am indepartat capacul si am zarit un sistem de aplicare pe placul meu.


    Am strans putin recipientul si potiunea magica, fara miros sau culoare si-a facut aparatia fara sa trebuiasca sa insist.


    L-am aplicat la baza fiecarei unghii, am asteptat un minut zambind pe sub mustati si gandindu-ma cu scepticism la ce minuni ar putea sa faca intr-un singur minut. Am luat un betisor si am inceput sa le imping observand efectele.  Excelent! Cuticulele au fost atat de usor de "manevrat" incat nu-mi venea sa cred. 
    In 5 minute unghiutele mele aratau ca dupa o vizita la salon. Nu am nimic de reprosat. M-am spalat pe maini, am aplicat o crema hidratanta si gata. Rapid si eficient. Nu pot sa am pretentii mai mari.
    Trebuie sa precizez ca intotdeauna am avut niste cuticule blande si prietenoase. Nu cred ca le-am taiat decat de vreo doua ori din motive incerte, in reste cu hidratatre si cu un betisor ne-am inteles de minune.
    Nu cred ca mai are rost sa concluzionez ceva avand in vedere faptul ca v-am laudat aceasta potiune minunata inca de la inceputul postarii.
    Poate fi achizitionata din magazine, farmacii sau de pe site-ul Farmec la un pret de aproximativ8 lei (eu l-am sustras dar l-am vazut adesea pe refturile magazinelor).
    Are o cantitate de 15 ml si o valabilitate de 6 luni de la deschidere.
    Nota 10 din partea mea!

Voi ati folosit acest produs?
Ati fost la fel de multumite ca si mine?

Kiss Kisssi o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like