NOTD: 3 X Sandstorm

marți, august 27, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Va mai amintiti furtuna de nisip pe care vi-o prezentam aici impreuna cu Alexantza?  Astazi, echipei noastre nisipoase i s-a alaturat si Deena. Chiar daca la inceput se lauda ca aceste "trenduri" nu o impresioneaza am reusit sa o corup iar acum tabara noastra a crescut.
    Vedeta zilei este Golden Rose Holiday, nr. 58 o nispoasa superba, un visiniu inchis cu irizatii aurii. Noi am incercat sa o prezentam in cele mai frumoase moduri posibile si speram ca si voua sa va placa cel putin la fel de mult.








Deci, ce parere aveti? 
Nu-i asa ca e superba? Mi se pare perfecta si pentru aceasta toamna asa ca sunt sigura ca va fi pentru mult timp printre preferate.
Va invit sa vedeti si manichiurile Alexantzei  si Deenei. In cazul in care eu nu am reusit sa va conving, sunt sigura ca ele vor reusi.

Kiss Kiss Dee
 



You Might Also Like