Review & demo: Stamping Sticker Nail Art Stamp Template - m65

luni, august 12, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Daca saptamana trecuta v-am prezentat Stampila din silicon , saptamana aceasta m-am gandit sa va prezint si prima mea placuta pe care am ales-o de pe Born Pretty Store.
    Am tot navigat prin multitudinea de placute pe care am gasit-o pe acest site si m-am oprit la modelul m65 pentru ca mi s-a parut mai deosebit (parere subiectiva).
    Acum ... daca tot suntem prietene ... sa va povestesc si ceva amuzant. Dupa ce am primit coletul am incercat de nenumarate ori sa folosesc placuta si nu reuseam sa transfer modelul sub nicio forma. La un moment dat am abandonat-o si am spus ca e defecta 100%. Prietenul meu se uita intr-o seara la ea si ma intreaba: "Tu ai vazut ca are folie de protectie ?".  Bun, dupa ce am mai stabilit inca odata ca nuanta parului meu este intr-adevar blond natural totul a decurs ca la carte. Modelul aplicat fara cusur, transfer de nota 10 chiar si fara oje speciale. Nu pot sa ii reprosez nimic.
     Era sa uit sa vi-o si arat acum dupa ce am si laudat-o.





Modele transferate in 2 timpi si 5 miscari:


Si o mica demonstratie, cam asa arata primul meu model. M-am jucat cu doua nuante de sezon, iar rezultatul imi place foarte mult. Daca doriti si un tutorial, va rog sa imi spuneti si il voi "executa".







    In urmatoarele zile prmit sa va mai prezint cateva modele pentru ca acum as purta doar manichiuri facute cu ajutorul placutelor. Sa fie o noua boala? Cred ca da... e din ce in ce mai grav...
    Placuta m65 poate fi achizitionata de aici, la un pret promotional de 1.99$ (transportul este gratuit indiferent de valoare iar produsele ajung la posta vamala).
    De aceasta data voi concluziona scurt si la obiect: imi place si mai vreau!

Va place mica mea demonstratie? Ati purta o manichiura asemanatoare?
Voi folositi placute de acest gen? 

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

P.S.: In cazul in care va tenteaza acest produs puteti folosi codul PML91 veti beneficia de un discount suplimentar de 10% din valoarea comenzii.
complex-apicol 

You Might Also Like