Review: Sampon uscat Garnier Fructis

marți, august 06, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi doresc sa va vorbesc despre un produs pe care l-am descoperit in Italia si pe care parul meu il iubeste. Este vorba despre Samponul uscat Garnier Fructis, un produs care din pacate momentan nu se gaseste si in Romania dar sper ca aceasta situatie sa fie remediata in curand.


    In concediu, intr-o seara oftam dupa samponul meu Balea - Trend it up! pe care nu il luasem cu mine iar prietena mea m-a intrebat de ce nu il incerc pe cel de la Garnier. Care a fost raspunsul meu de blonda? Nu exista asa ceva la Garnier. Normal ca exista, l-am descoperit in baia ei.
    L-am insfacat rapid si am pulverizat ... Am simtit o aroma deosebit de placuta, fructata, toatal diferita fata de cea a iubitului meu Balea, care la inceput mi s-a parut chiar inecacioasa. Buuun, am zis pana acum e ok da nu ma las impresionata chiar atat de usor. L-am lasat sa actioneze 2-3 minute si l-am indepartat foarte rapid si atunci m-a convins: parul era curat, avea volum si mirosea placut. Puteam sa mai cer ceva?
    Inainte de plecare am mers la drogheria de unde se aprovizioneaza prietena mea si mi-am luat si eu unul (si acum regret ca am luat doar unul .... oare de ce?), la oferta la un pret de aproximativ 4 euro.
    Era sa uit sa va prezint si lista ingredientelor:


    Momentan este samponul meu de suflet pe care il folosesc mai rar si care sper sa ma tina pana cand va veni si prietena mea in tara pentru o noua aprovizionare.
    Are o cantitate de 150 ml.

    In concluzie, este un produs in care merita sa investiti in cazul in care mergeti in concediu in afara tarii si il zariti pe rafturile magazinelor. Din partea mea primeste cel mai mare DA posibil si sper sa se lanseze si in Romanica noastra cat mai curand.

Voi ce parere aveti despre sampoanele uscate? Pro sau contra?
Va tenteaza acest produs?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like