Review & Swatch: Fard de pleoape Terracotta Harmony Mono & Creion contur ochi Farmasi

miercuri, august 14, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Dupa cum va spuneam, luna trecuta am fost rasfatata cu cateva bunatati de la Farmasi Romania.
    Pentru postarea de astazi am ales sa va vorbesc despre doua produse destinate machiajului ochilor care m-au impresionat.
    Primul produs pe care l-am ales a fost Fardul de pleoape Terracotta Harmony Mono, nuanta cu numarul 08. De ce? Pentru ca mi se pare conceput special pentru mine.
    Nuantele sale rozalii si visinii cu usoare irizatii multicolore fac o echipa perfecta cu ochii mei albastri. Recunosc, l-am incercat si pe post de blush si mi-a placut. Ilumineaza zona pometilor si ii ofera o nuanta proaspata rozalie.



    Acum, sa va spun cum procedez eu in momentul in care incep testarea unui produs. Vreau sa vad cum rezista in conditii extreme si il folosesc fara primer, pentru ca in foarte mult cazuri primerul face minuni iar eu doresc sa vad cum se comporta. Aplic fardul dimineata iar seara pe la ora 19 cand ajung acasa verific rezultatul testului.
    Acest fard a trecut testul cu brio. A stat nemiscat chiar si in perioada aceasta, pe calduri insuportabile si m-a facut sa ii acord nota maxima. Cand am ajuns acasa, dansul se prezenta intr-o stare ireprosabila doar intensitatea culorii era putin diminuata. Pot sa-i mai cer ceva? Nu cred ...
    Ambalajul sau este confectionat dintr-un plastic rezistent, elegant care arata foarte bine.
    Este putin prafos dar foarte pigmentat, usor de aplicat.
   Are o cantitate de 4.5 grame, o valabilitate de 12 luni de la deschidere,  un pret de 24 lei si si poate fi achizitionat fie de pe site, fie de la standurile Farmasi sau magazine

Swatch (cu blitz) :



   Creionul pentru conturul ochilor Farmasi a fost al doilea produs pe care mi l-am ales. Imi doream un indigo, o nuanta mai blanda decat eternul negru care sa poata fi purtata cu usurinta si in timpul zilei.


    Pe dansul l-am luat la o prima testare intr-o zi in care, dupa programul obisnuit urma si o sedinta de zumba intensiv. Din acest motiv am aplicat si primerul pentru ca eram sigura de apele care vor curge in urma mea dupa o activitate de acest gen. Am ajuns acasa sigura ca machiajul mi s-a evaporat dar m-am inselat. Ochii imi erau in continuare conturati. 
    A doua testare a fost fara primer si va spun ca mi-a fost teama. In ultima perioada, din cauza caldurii, am avut cateva probleme cu creioanele pentru contur. L-am aplicat la 8 dimineata si la 8 seara era tot acolo. Nu s-a transferat (lucrul care ma inspaimanta cel mai tare), doar intensitatea culorii a fost diminuata.
    Mina sa este moale si este usor de aplicat, ambalajul clasic, negru, preferatul meu.
    Are un pret de 10 lei si poate fi achizitionat fie de pe site, fie de la standurile Farmasi sau magazine.

Swatch:


In concluzie, ma declar multumita de aceste produse si recunosc, deja am inceput sa ma uit si dupa alte nuante.
Voi ati folosit produse Farmasi?
Ati fost la fel de multumite de ele ca si mine?

Kiss Kiss Dee
 
P.S.: Daca doriti sa aflati toate noutatile despre produsele Farmasi, nu uitati sa le dati un like aici.

You Might Also Like