Poftiti la ... Rachitele?

sâmbătă, august 10, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Va anunt cu mandrie ca am mai bifat o locatie de pe lista dorintelor pe care am conceput-o la sfarsitul anului 2012 - click aici pentru a vedea toata lista.
    Ne-am propus de mult timp sa ajungem la Cascada Valul Miresei dar de fiecare data intervenea ceva pana cand, in urma cu cateva saptamani am decis ca e cazul sa mergem chiar daca planetele nu s-au aliniat conform planului.
    Am plecat sambata dimineata din Cluj catre locatia mult visata si in aproximativ doua ore ( 70 km ) cautam un loc de campare. Toate bune si frumoase dar vremea parea sa nu tina cu noi asa ca am cautat un loc cat de cat protejat.
    Am fost mai mult decat placut impresionata cand administartorul cabanei Valea Stanciului ne-a spus ca putem campa in in zona de langa cabana singura conditie fiind sa lasam curatenie in urma noastra (a spus ca putem sa folosim baia din cabana, ne-a oferit lemne, apa, multe indicatii referitoare la traseu si pelerine spunandu-ne ca sunt mai importante decat mancarea - avea dreptate, noroc ca nu am avut nevoie de ele). Nota 10, mai rar asa ceva!
    Dupa ce am instalat tot ce era de instalat am plecat in drumetie. Cascada se afla la o distatanta de 2 km fata de locatia noastra asa ca a ajuns rapid la ea, ca intr-o plimbare.
    Cunoasteti senzatia aceea de fiori pe sira spinarii? Cand ti se face "pielea ca de gaina" cand vezi ceva extraordinar? Ei bine, asta am simtit eu cand am vazut frumusetea care ne intampina. Sincera sa fiu nici nu imi mai venea sa plec de acolo. Sunetul apei care se lovea de stanci strapungand linistea specifica zonelor muntoase iti ofera o senzatie unica, de neuitat. Si acum, cand scriu aceste randuri retraiesc acele senzatii. Extraordinar!






    Cascada are o inaltime de peste 30 de metri. O legenda spune ca in acest loc a  murit o mireasa, voalul ei ramanand agatat de stanci iar din lacrimile nuntasilor s-a format aceasta impresionanta cascada.
    Spre deosebire de alte zone pe care le-am cutreierat, aici am fost intampinati de o multime de indicatoare care ne-au ghidat catre locatile pe care doream sa le vizitam iar curatenia exemplara. Nu am gasit niciun ambalaj aruncat pe jos (mare, mare lucru).
    Dupa ce am considerat ca am admirat suficient frumoasa cascada, am luat-o la pas catre Pietrele Albe, care se afla la o distanta de aproximativ 5-6 km fata de cascada.
    Cu pasi marunti si ageri am ajuns intr-un timp record si in aceasta zona magnifica (la un moment dat trebuie sa va abateti de la drumul principal - in partea stanga, prin padure aproximativ 500 metri si apoi le zariti, nu va pierdeti speranta trebuie sa mai "escaladati" cateva stanci si ati ajuns).
    Pietrele Albe reprezinta un abrupt calcaros de-a dreptul impresionant, veti vedea imediat despre ce vorbesc.
    Pe drum, pana am ajuns la destinatie am observat ca solul este diferit, presarat cu zone nisipoase chiar si in padure. Arata incredibil!






    Daca pana la cascada am avut indicatoare mici, la cascada era o harta mare dupa care te puteai orienta. Am mai intalnit inca o harta de acest gen in drum spre Pietrele Albe. Nota 10 din nou!
    De asemenea, la intoarcere am vazut ca pe cateva indicatoare erau si atentionari pe care le-am omis "Atentie vipere!". Din fericire eu nu le-am vazut pentru ca daca as fi vazut si o bucatica dintr-una excursia nu ar mai fi fost la fel de relaxanta - sunt o fricoasa, recunosc (prietenul meu a vazut una in padure dar mi-a spus doar zilele trecute ....).
   
   
     La un moment dat drumul se bifurca, in partea dreapta urcand putin ajungi la Pestera cu cinci intrari. Din pacate noi nu am gasit nicio pestera dar asta este o alta poveste.... Ne-am abatut putin din drum dar am gasit fragi care ne-au indulcit putin. 
    La intoarcere am mai poposit putin la Valul Miresei pentru ca era atat de frumoasa si iti oferea un sentiment de liniste de nedescris.

    In concluzie, ma bucur ca am vizitat aceste locuri minunate si as repeta experienta fara sa stau pe ganduri. Va recomand Valul Miresei, chiar daca drumul lasa de dorit (aproximativ 5 km drum forestier), puteti lasa masina mai departe si puteti face o plimbare. Merita!

Ati vizitat aceasta zona? Daca da, v-a placut la fel de mult?
Daca nu, poftiti la ... Rachitele?

Kiss Kiss si un weekend de vis!

You Might Also Like