Review: Avon Advance Techniques 360 nourishment Moroccan Argan Oil

joi, august 01, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Daca tot am intrat intr-o noua luna caniculara m-am gandit sa va prezint produsul pe care l-am descoperit la inceputul (calendaristic) acestei veri.
    Este de vorba despre tratamentul leave in cu ulei de argan - Avon Advance Techniques 360 nourishment Moroccan Argan Oil.


    Inca de la lansare despre acest produs am auzit doar lucruri bune dar ma temeam sa il achizitionez.
    De ce?
    Datorita faptului ca este un ser care contine ulei, este leave - in si ma temeam ca sebumul meu isi va face de cap atat la propriu cat si la figurat.
    La un moment dat l-am zarit in catalog la o super oferta, cu 13 lei si mi-am spus ca nu am (aproape) nimic de pierdut si as putea sa ii dau o sansa.
    Nici nu va puteti imagina cat de mult ma bucur pentru ca am luat aceasta decizie.
    Metoda de ambalare mi se pare foarte draguta. Sticluta micuta - 30 ml, fiind ambalata intr-o cutie din carton pe care sunt trecute toate informatiile de care avem nevoie, inclusiv ingredientele, pe care eu nu le sesizasem in schimb le-am vazut intr-un review scris de Georgia dupa ce ma descotorosisem de ambalaj.


    Sistemul de dozare este pe placul meu, pompita dozeaza cantitatea optima de care avem nevoie.
    Dupa prima aplicare am vazut efectele: firul de par a fost hranit, imblanzint.
    Nu am avut probleme cu sebumul decat o singura data, deoarece din curiozitate am aplicat o cantitate mai mare din produs.
    Per total aspectul podoabei capilare a fost imbunatatit si am inceput sa primesc din nou complimente la adresa dansei.
    Dupa concediu, ma asteptam la fire degradate si aspect tern mai ales avand in vedere faptul ca am fost si la mare. Eu daca intru in apa, nu am cum sa nu imi ud parul, nu pot sa il protejez dar, spre surprinderea mea nu a aratat deloc dezastruos. La o luna dupa ce m-am intors, am renuntat la un centimentru din lungimea lui si continui sa il protejez cu ajutorul serului.
    L-am inclus in rutina mea saptamanala, il folosesc in paralel cu un alt produs leave-in si sunt foarte multumita de el.
    Am lasat un aspect important pentru mine la final: miroase excelent!
    In Campania 11 poate fi achizitionat la un pret de 19.99 lei.

    In concluzie, ma bucur ca am descoperit acest produs pe care il voi cumpara in continuare deoarece nu am nimic de obiectat la adresa lui. Raportul calitate/pret este de nota 10, il gasiti mereu inclus in diverse oferte asa ca, daca pana acum aveati dubii in privinta lui eu va propun sa ii dati o sansa.

Ati folosit acest produs? Daca da, sunteti de acord cu mine?

Kiss Kiss Dee


You Might Also Like