Review & Swatch: Fond de ten Cream Powder Farmasi & Corector Farmasi Camouflage Liquid

joi, august 22, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Incet, incet cu pasi marunti am ajuns si la ultimele produse primite de ziua mea de la Farmasi Romania.
    Astazi va voi vorbi despre fondul de ten Cream Powder Farmasi si corectorul Farmasi Camouflage Liquid.

    Mereu mi-au placut fondurile de ten compacte deoarece mi se pare ca fac mai multe lucruri deodata, un aspect foarte convenabil pentru persoane (ca mine) mereu pe graba si uneori mai lenese (tot ca mine).
    Consider ca aceste produse care contin atat fond de ten cat si pudra sunt alegerea perfecta in cazul in care doresti sa sari peste unele etape in definitivarea machiajului.
    Fondul de ten Cream Powder Farmasi a fost primul care mi-a atras atentia in momentul in care am intrat pe site. L-am asteptat cu nerabdare si recunosc, m-am intristat putin in momentul in care am observat ca nuanta cu numarul 03 este prea deschisa pentru tenul meu (in momentul de fata, la iarna va fi perfect).
   Cu toate acestea nu m-am ptut abtine si l-am testat si asa pentru ca eram curioasa daca va face fata temeraturilor extreme.
     In primul rand, mi-a placut ambalajul. V-am mai spus ca ma dau in vant dupa eleganta negrului.



    Buretelul are un compartiment special, la baza ambalajului si care contine si o oglinjoara. Micut, dragut, cochet.


Ingrediente:


    Acum sa trecem si la lucrurile serioase ....
    Produsul are aroma specifica produselor Farmasi. Mi se pare ca toate produsele Farmasi au aceeasi aroma, un iz usor fructat - pudrat.
    Are o acoperire medie - mare si este foarte usorde aplicat cu ajutorul buretelului despre care va vorbeam mai sus. In perioada in care l-am testat nu am mai avut nevoie si de corector, deoarece acesta era foarte eficient si in zona cearcanelor.
    Un singur lucru m-a facut sa ii acord un minus - daca este aplicat intr-o cantitate mai mare, dupa un timp acesta se aduna in ridurile din zona ochilor (una dintre cauze ar putea fi si aplicarea cremei de ochi, nu este primul produs cu care am avut aceasta problema, dar adesea trece o ora intre cremei si aplicarea machiajului). La urmatoarea aplicare am avut grija si am incercat sa folosesc o cantitate mai mica din produs si am obsevat ca problema nu a mai fost atat de vizibila. Singura zona in care am observat acest "feomen" a fost zona ochilor.
    Produsul rezista eroic pe tenul meu (aproximativ 10 ore), fara sa fie necesare retusuri suplimentare.
    Are un finish mat si imi pare rau ca nu o sa-l pot folosi decat la iarna.


    Are o cantitate de 14 grame , o valabilitate de  12 luni de la deschidere iar pretul sau este de 22 lei.


    Despre Farmasi Corector Camouflage Liquid am auzit atat de multe lucruri bune incat singura mea grija a fost alegere nuantei potrivite tenului meu. De aceasta data alegerea nuantei cu numarul 02 a fost un real succes. Mi se potriveste "la fix" si ne intelegem de minune.


    N-as putea sa va spun din ce motiv, dar mereu am preferat corectoarele solide. Mi se pareau mai consistente iar acoperirea mai puternica. Din acest motiv am fost sceptica si in prvinta acestui corector, dar mi-am zis ca daca toata lumea il lauda, sigur trebuie sa faca ceva deosebit.
    Ambalajul si sistemul de dozare mi-au placut inca de la inceput si presimteam ca nici continutul nu ma va dezamagi. Pensula permite o aplicare precisa iar cu ajutorul sistemului de dozare ( rotirea partii superioare a corectorului - doua sau trei rotiri) reusesc sa folosesc o cantitate optima fara a fi necesara o reaplicare.



Ingrediente:


    Cu o cantitate foarte mica reusesc sa maschez ceracanele si automat fata mea pare mai luminoasa, mai odihnita. Are o acoperire excelenta si nu am nimic de obiectat la adresa lui.
    Nu se aduna, nu se sterge nici dupa cele 10 ore in care il port.
   

Are o cantitate de 4 ml , o valabilitate de 12 luni de la deschidere si un pret de 12 lei.


    In concluzie, ma bucur ca am gasit doua produse care sunt pe placul meu. Raportul calitate/pret mi se pare excelent si cu siguranta se vor regasi mult timp printre preferatele mele. Acum nu ma voi intrista la gadul ca vine iarna, ma voi bucura pentru ca voi putea abuza de fondul de ten Cream Powder Farmasi.

Voi ai folosit aceste produse?
Daca da, v-au placut la fel de mult?
Ce produse imi mai recomandati?

Kiss Kis Dee

You Might Also Like