NOTD: Flowers

miercuri, august 07, 2013 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,
     Astazi doresc sa va prezint o noua manichiura conceputa cu ajutorul stampilei din silicon de pe Born Pretty Store.
     Daca nu ati citit postarea de luni, in care i-am dedicat un review, o puteti citi cu un click aici.
     De aceasta data am folosit oja speciala iar rezultatul a fost atat de satisfacator incat am mai adaugat un rand de floricele pe uncghiutele mele. Datorita ojelor speciale transferul este mult mai usor iar nuanta modelului mult mai intensa.
     Sper sa va placa manichiura de azi.
   




Ce parere aveti despre manichiura de azi?
Va plac floricelele mele?

Kiss Kiss Dee

P.S.: In cazul in care va tenteaza acest produs puteti folosi codul PML91 veti beneficia de un discount suplimentar de 10% din valoarea comenzii.


complex-apicol 

You Might Also Like