Blue Shadows

sâmbătă, mai 05, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

Astazi as dori sa va prezintun machiaj care sa contina si albastru.
Am mai postat look-uri cu albastru dar acesta mi se pare purtabil, de seara. 
Toata lumea stie ca nuantele de albastru pentru ochi albastri sunt un big no,no dar eu consider ca daca este folosit in diverse combinatii arata bine si nu deranjeaza.
Pentru look-ul de astazi am folosit albastru, auriu, rosu si alb pentru iluminare.
Rezultatul este urmatorul, sper sa va placa:







Produse folosite:

Machiaj ochi:

- Corector Elf - Apricot Beige;
- Primer Elf - Sheer;
- Paleta Coastal scents 88;
- Fard Ga-De quatro nr. 22;
- Fard Ga- De duo nr. 8.
- Mascara Oriflame Wonder Lash;
- Creion Revlon Colorstay - Grey. 


Machiaj ten:
- Fond de ten Maybelline - Affinitone - Rose Beige;
- Pudra L'oreal - Accord Parfait - Beige Eclat;
- Blush Oriflame Pink.

Machiaj buze:
- Ruj Pover Shine- Oriflame - Red Ovation.

Ce parere aveti despre acest machiaj? Eu zic ca are doza suficienta de albastru ;))

Kiss Kiss Dee



You Might Also Like

0 comentarii: