NOTD: Viva la green

sâmbătă, mai 19, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Dupa cum v-am prmis, acest NOTD are ca personaj principal oja Essence Colour & go- Viva la green.
    Ce pot sa va spun despre ea? Este o oja foarte, foarte draguta, o nuanta vesela, pensula permite o aplicare precisa (din 2 miscari ai acoperit unghia) , la capitolul rezistenta mi se par foarte ok, in concluzie este o oja care merita achizitionata. Presimt ca in colectia mea vor mai rasari oje de la Essence pentru ca nu am decat cuvinte de lauda.
    Da, ma inscriu in fan clubul Essence. Priviti minunatia :)





    M-am jucat putin si in Photoscape, nu m-am putut abtine:


    Nu-i asa ca este o culoare super sweet?

PS: Nu uitati de giveaway. Va puteti inscrie aici.

Kiss Kiss si un weekend de vis :)

You Might Also Like

0 comentarii: