NOTD: Just Red

miercuri, mai 02, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

Cum v-ati petrecut minivacanta? Ati apucat sa ii zimbiti soarelui?
Eu categorig DA, daca as fi putut l-as fi imbratisat, atat de dor mi-a fost de el. ;)) In sfarsit am simtit ca a trecut frigul, iar vara mult dorita va veni. Dar cum tot ce e bun in viata e fie imoral, fie ilegal, fie ingrasa (nu doresc sa aflu parerea cantarului despre "escapada" mea), am revenit acasa si am reluat activitatile zilnice.
Postarea de astazi va fi foarte light, as fi dorit sa fac un model pe inelar si degetul mare dar nu mi-a iesit (nici cand esti prea relaxat nu e bine), asa ca unghiutele au ramas Just Red.





Oja folosita este Gabrini - nr.323.


Ce parere aveti? Va plac unghiutele rosii? Mie da, dar cred ca vara aceasta voi purta culori mai "traznite". :))

Kiss Kiss Dee





You Might Also Like

0 comentarii: