Poftiti la muzeu?

luni, mai 21, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hey girls,

    Raspunsul meu la aceasta intrebare a fost DA. Asa ca sambata, profitand de cele 2 ore in care soarele se intrezarea printre nori am decis sa facem o vizita la Muzeul in Aer liber Dumbrava Sibiului - Muzeul Civilizatiei Populare Traditionale ASTRA, trebuia sa profitam si noi macar intr-un an de Noaptea Muzeelor.
    Nu pot spune ca a fost o plimbare, mai bine zis un maraton deoarece am incercat sa vedem cat mai mult din muzeu iar ploaia dadea semne tot mai evidente ca o sa ne impiedice sa vizitam linistiti intregul muzeu. Acum nu va ganditi ca a fost o vizita in gen The Amazing Race pentru ca nu am dus-o la extrem dar nu am poposit nicaieri si am reusit sa ajungem cu bine si acasa (dupa 5 minute dupa ce am urcat in masina "s-a rupt cerul").
    Am aflat ca evenimentul incepe la ora 18, la ora 18:30 eram ajunsi la muzeu si incepeam vizita. Am mai fost la muzeu si in anii trecuti dar niciodata nu am reusit sa ajungem in toate zonele. Are o suprafata mare (96 hectare, din care expoziţia propriu-zisă ocupă 42 de hectare) si nu ai cum sa te plictisesti din momentul in care ai facut primul pas in aceasta "alta lume".
    Nu vreau sa va plictisesc prea tare, dar va voi da cateva date despre acest muzeu, in cazul in care postarea mea v-a facut curioase. Muzeul în aer liber din Dumbrava Sibiului este aşezat într-un adevărat paradis, în rezervaţia naturală "Dumbrava Sibiului". Dispunând de un lac şi de peste zece kilometri de alei, muzeul prilejuieşte plimbări de tot felul, de la clasicul mers pe jos, până la un scurt tur cu trăsura, cu sania sau cu barca. Vegetaţia luxuriantă îi ajută pe oameni să respire aer curat, dar şi să ignore pentru câteva minute sau ore agitaţia obişnuită a oraşului. O vizită în Muzeul în aer liber din Dumbrava Sibiului are şi această caracteristică de a te face să uiţi cu uşurinţă de problemele zilnice, transpunându-te într-o lume diferită, cu care înveţi treptat să comunici.
    Avand in vedere ca nu am un aparat profi (inca) nici nu m-am chinuit sa fac poze peisajelor pentru ca ma chinuiam degeaba, dar v-am facut o legatura care sa va duca pe site-ul lor in care pozele surprind toata minunatia locatiei, iar cu mine... va arat cateva poze ;))





    Si una dintre aleile din muzeu pe care nu m-am putut abtine sa nu v-o arat:


    Sper ca v-a placut postarea mea, iar daca aveti vreodata drum prin Sibiu, energia necesara unei plimbari luungi si sunteti pregatite psihic pentru o febra musculara de toata frumusetea pentru a doua zi... nu ezitati sa vizitati acest muzeu.

P.S.1: La multi ani tuturor care poarta numele de Constantin si Elena, sa aveti o zi minunata!

P.S. 2: Va astept la giveaway, am intrat in ultima saptamana :). Va puteti inscrie aici.

    Va doresc o saptamana ca-n filme, si astept sa imi spuneti daca va plac postarile de acest gen, daca mai doriti sa va prezint diverse locatii.

    Kiss Kiss Dee


You Might Also Like

0 comentarii: