My first giveaway - INCHIS

luni, mai 07, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

      Va invit la primul meu giveaway. :)
      Nu stiu daca voi aveti o cifra preferata dar eu am. Numarul meu este 3. Am o istorie cu acest numar si multe se leaga de el. So, luna aceasta implinesc 3 luni de cand am intrat in aceasta lume minunata asa ca m-am gandit sa va fac o mica surpriza.
      Giveaway-ul incepe de astazi si va dura 3 saptamani ;)) pana in data de 27 mai ora 0:00, este dechis national, daca sunteti din afara tarii dar va pot trimite produsele la o adresa din tara, va astept cu drag.

Produsele oferite sunt urmatoarele:


- Crema Tender Care - vanilie - Oriflame - review aici;
- Crema de corp Full Moon - imi place enorm - urmeaza sa ii fac un review;
- 2 oje Gabrini Multivitamin - summer Edition.

       Ce trebuie sa faceti:
- Sa dati like By Dee make-up - pagina mea de facebook;
- Sa dati share acestui giveaway pe pagina voastra de facebook.
- Sa ma urmariti prin Google Friend Connect.
- Sa imi lasati intr-un comentariu numele cu care ati dat like, link-ul prin care ati dat share giveaway-ului si numele cu care ma urmariti prin Google Friend Connect.

     Castigatoarea va fi anuntata in maxim 48 de ore dupa finalizarea giveaway-ului si va fi aleasa cu ajutorul random.org.

     Va astept la giveaway!!! 

Kiss Kiss Dee



You Might Also Like

0 comentarii: